Kâ’inâtta vesâire diye bir şey yoktur. Her şey büyük dengenin mutluluk veren huzurudur.(2018)

 


Jülîde ilhâmların şâiri insanlığın sancaktarlığını yapar. Aynı ilhâmdan beslenen şâir (sadece) parsadan pay kapar. (2018)

 


Ergen mekanı odalar arttıkça sessizliğe gömülüyor güzelim ev/ler.  Hüzün ve yalnızlık şimdi birer dev/ler. (2018)


 

Geçmişte geleceğini iyi şekillendiren adam gelecekte dönüp de geçmişine bakmaz. (2018)


 

Edeb vicdânın infâkıdır. (2018)

 


Kelimeler lazer gibidir. Dengeli kullanılırsa iyi sonuç verir.  (2018)

 


Yalanı en çabuk söyleyip rant elde edenin(!) ,  hesabı en çabuk gören Allah’a verebilecek bir cevabı yoktur. (2018)

 


Gözlerin onaylamadığı laflar söz olamaz. (2018)

 


Âşık olmak yanmaktır; aşkı anlatmak  kanmak…(2018)

 


Sofrasında şükür olmayanın mezarında pişmanlık vardır. (2018)

 

 


Dursun Tiftik

 

 

 

( Yansımalar-42 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 1.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.