Göl kıyısında büyükçe karton kutunun önünde evsiz bir adam dikiliyordu. Elinde tuttuğu eski püskü drone kumandasının ekranına dikkat kesilmiş, kontrol çubuklarını oynatıyordu. Sırtına futbol topu fırlatıldı. Çarpmanın şiddetiyle kumandayı düşürdü. Eğilip alırken topun geldiği yöne sert sert baktı. İri yarı iki adam bir birine yaslanmış yüzlerinde alaycı ifadeyle evsize bakıyordu. Uzun olanı “Hey babalık topu gönder!” Evsiz gerilip vurdu. Top adamların arkasına düştü. Söylene söylene ağaçlığa koşarlarken evsiz göle dönmüş büyük bir keyifle kontrol çubuklarını yavaşça hareket ettiriyordu. Adamlar topu almıştı ki sol taraflarından seslenildi. “Çabuk gelin!” Topu bırakıp ızgaranın etrafına toplanmış kalabalığa yöneldiler. Sanki dünya durmuş, başlar küçük bir televizyona çevrilmişti. Etten duvarı aşarak televizyona ulaştılar. Kelli felli NASA bilim insanları basın toplantısı yapıyordu. Ekranın üst köşesine Mars’a indirilen Insight isimli araçtan gelen canlı yayın verilmiş, boşlukta kısa manevralarla aşağı-yukarı, sağa-sola hareket eden drone görüntüsü bilim insanlarını şaşkına çevirmişti. 
( Ünsüz Marslı başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 28.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.