- Şşşşşt şşşşt sana diyorum sana


- Hay Allah nereden geliyor ki bu ses? Yoksa kafayı mı yedim ben, birileri bana sesleniyor da ben mi göremiyorum?


Masanın üstünde duran elektrik faturası kıpır kıpırdır...


- Göremezsin tabi ben senin elektrik faturanım elektrik faturan...


Gözlerimi ovuştururum, sonra bir daha ovuştururum... Hatta inanamam gözlerime, bu cümle de buraya gider yani, şaşkınımdır...


Ayağa dikilmiş karşımda durmaktadır fatura...


- Bu ay biraz fazla yakmışsın rakamların biraz yükselmiş...
- Evet, evet yaktım ama bir sor bakalım niye yaktım?
- Sormayacağım, sormuyorum, sen daha iyi bilirsin...
- Bir sürü misafir vardı ev de ne yapalım, onlara bir şey yedirip içirmeyelim mi fırınlarda, ütü yapmayalım mı, çocuklar ders çalışmasın mı gece yarılarına kadar... Hem de çok pahalısın sen de biraz indirsen diyorum fiyatlarını...
- Yok canım, yok niye pahalı olayım ki?
- Niye pahalı olasın ki? Dalga geç sen bizle. Başka ülkelerde senin dörtte bir fiyatına kullanıyorlarmış, bilmem hiç duydun mu?
- Duydum duymaya da burası Türkiye
- İyi ne yapalım Türkiye ise?
- Burada hiç bir şeye akıl sır ermez.
- Öyle diyorsun yani...
- Aynen öyle...


Bir müddet sessizlik olur...


- Bu tellerinizi attıranlara ne diyorsunuz?
- Vallahi haram yaptıkları ettikleri de
- İyi de acısını siz de bizden çıkartıyorsunuz.
- Ne yapalım kimlerden çıkartalım, Bulgarlar ya da Yunanlılar mı ödesin Kaçak Kullanım Bedelini?
- Tabi ki hayır onlar ödemesinde hangi coğrafi bölge de ya da şehirde kaçak kullanım varsa oranın insanları ödesin.
- Onda haklı olabilirsin.
- Haklıyım tabi hem de sapına kadar.


Daha sonra devam ederler...


- Haksız yere seni kullananlara şimdi ağır para ve hapis cezaları gelecekmiş...
- Doğrudur, iyi olur, iyi...
- Ama senin de biraz biraz fiyatının ucuzlaması lazım yine de...
- İnşallah o da olur yakın zamanda
- Benim gariban halkım zaten zor geçiniyor.
- Ben ister miyim evlere bu kadar pahalı gireyim de herkes benim kafa kağıdımı görünce morali bozulsun...
- Bilirim istemezsin, hiç istemezsin...
- Ama bu Kaçak Kullanım Bedeli konusunda sana katılıyorum. Dur bakalım büyüklerimiz bir şeyler yapar belki yakın zamanda, kaçak da azalır. Yeni saatlerde zormuş telleri attırmak...
- Zor da takmaya gidenlere güçlük çıkartıyorlarmış, onu da bil...
- Hepsi eninde sonunda yola gelecek haramzadeler...
- İnşallah diyelim ...


Konuşma bittikten sonra yine öylece uzanır masanın üstüne elektrik faturası...


- Şimdi alsam yırtsam ben seni fatura mısın nesin. Caaart caaat diye ortadan ikiye ayırsam, sonrada çakmağı çakıp yaksam...


Fatura masada tekrar doğrulur ve bana döner...


- Sakın, sakın aklından bile geçirme. Beni yaktın mı aslında sen yanarsın sen. Bilirim zaten haramın helalin de farkındasın, şaka olarak aldım bu cümleni, şaka olarak... 

( Fatura İle Dertleşmeler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 28.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.