Müslüm Gürses'e saygılarla.

O baba olamadı.Ama tüm Türkiye'nin babası oldu.  Büyük Halk Ozanı Yunus Emre den ihlam aldı. Ve tüm Türkiye'ye acılarla nasıl ayakta kalınır onu öğretti
Acı bir hayat yaşadı ve dedi ki bırakın insanlar yaslarini tutsun. O hiç bir zaman seyircilerinin kendisine zarar vermesini istemedi. Jiletçiler Ayyaşlara da yaptıklarının yanlış olduğunu hep anlattı hep söyledi.
Şarkılarıyla herkese ışık oldu bazen isyankar bazen derbeder oldu. Müslüm Baba'nın da zor günleri oldu. Ama Muhterem Hanım onu hiç bir zaman yalnız bırakmadı. Müzik hayatı onun yaralarına merhem oldu. Adana'da henuz 14 yaşındaken çıktı sahneye ve sesiyle tüm Adana'lıları büyülendi. Çok genç bir yaşta Adana'da ses yarışmasında birinci oldu . Eline aldığı mikrofonu bir daha asla bırakmadı. Kardeşlerini Annesini Ailesini kaybetti. Babası yüzünden yaşamadığı dert kalmadı. Müslüm Baba dertlerini şarkılarıyla anlattı. Sayısız konserler verdi. Bir sürü albüm yaptı . Tarzıyla sesiyle duruşuyla herkese kendini hayran bıraktırdı. Babası gibi bir Baba olmaktan hep korktu. Ama ona takılan Baba lakabını o kadar iyi taşıdı ki Tüm Türkiye'nin babası oldu. 5 yıl oldu Müslüm Baba aramızdan ayrılalı. Onu şarkılarıyla duruşuyla her zaman hatırlayacağız.

( Müslüm Babaya Saygılarla. başlıklı yazı kırmızıhalka tarafından 25.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.