İkimizi anlatamadım.

Aslında dünyanın en anlamlı şarkısı değil belki de dillerden dillere geçen bir şarkı da değil. Ama şarkıda bir söz vardı ki. Oda şöyleydi "İkimizi bilen biri söylesin isterim gerçeği "  Bence şu anlama geliyordu. Biz yeterince anlatamadık "İkimizi" bilen biri söylesin olan biteni, dışardan hiç şahit oldunuz mu ? bilemem... Ama böyle anlayamayacağım anlatamayacağım bir şey yaşadım ve bence hepimiz yaşıyoruz. Ben hep kendime şunu söyledim. Keşke dışarıdan görebilseydim ikimizi ! belki uygun kelimeler bulabilirdim anlatabilecek. Hemen akıllarda şu soru:  Derdini anlatamayan ne yapsın kardeşim ? İçine mi atsın Suskun mu kalsın ? Derdinizi dinlemeyi bilen birine anlatın bir çiçeğe bir ağaca bir kalem ve kağıda anlatın.Emin olun herkesten daha iyi anlar hafifletir yükleri. Peki elimizde olanlar onlar bize yeterli mi ? Bir insanı durdurmaya gücümüz yetmez onları geri getirmeye yetmez yetmedi hiç bir zaman . Keşke kalbimiz yetigi kadar sevsebilseydik.

( Söylesin İsterim Gerçeği başlıklı yazı kırmızıhalka tarafından 24.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.