Ne isteriz gerçek hayatta.

Sürekli bu soru dimi ! Aslına bakarsanız akıl oyunlarına ihtiyacımız yok. Açık konuşmakta fayda var anlatacaklarımın bir tedavisi maalesef bulunmamakta. Belki de tedavisi olmayan tek hastalıktır.

"Unutmak"

Unutmak ve hatırlamak zıt anlamlı iki söz ama bir o kadarda birbirine yakın.

Hiç unutmamak yada hep hatırlamak. Aslında ikisi de aynı ve sürekli yaşıyoruz. Bu anı hiç unutmayacağım ve hep hatırlayacağım dediğiniz zamanları hatırlayın. Unuttuğunuz yada unutmak zorunda olduğunuz anları hatırlayın.

Çok sevdiğiniz ve değer verdiğiniz birinin hayatınızda olmadığınızı hatırlayın.O size söylemişti sizi unutmayacaktı.Ama açıklaması hazır bence unuttu yada unutmak zorunda kaldı. Peki hatırlanmak bu konunun neresinde, kıyısında köşesinde aslında basit açıklaması var oda şu büyük bir yalan içersinde  olduğumuz. Tedavisi olmayan bir döngüde olduğumuz. Sürekli unutulan bir köşede atılan insanın son çaresidir unutmak.
Bu konu ile ilgili sorular hep aynı.
Tedavisi olmayan tek şey nedir ?
Unutmak
Peki biz şimdi ne olduk ?
Unut diyenlerden olduk.
Bizi unutan kişilere ne yapmalıyız ?
Bizde onları unuturuz. 
Unutmak çözüm mü ?
Hayır değil galiba.
Unutmak zorunda mıyız ?
İstersen hatırla ama hayat unutturur sana

Sorular bitmez sorular biterse sorunlar başlar. En iyisi bu söylediklerimi unutun.

( Ne İsteriz Gerçek Hayatta. başlıklı yazı kırmızıhalka tarafından 23.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.