Şöyle bir tanım var ''Bilinçaltını etkilemeye çalışan mesajlara subliminal mesajlar denir.'' Bu tip mesajların üç şekilde uygulandığı varsayılıyor... 1- Reklam afişleri ve logoları gibi görsel malzemelerin içine gizlenmiş şekil, kelime ve rakamlar yoluyla 2- Gözle algılanmayacak kadar kısa süreyle ve sık patlayan flaşlar şeklinde sinema ya da televizyon görüntüsü yoluyla 3- İşitsel yollarla...

Tanınmış bir bilgisayar markasının Budizm Felsefesi ile ne ilgisi olabilir? Ama oluyor işte, reklamlarda çakı çakıveriyorlar adının başına da başka değişik bir isim getirerek... Hiç mi akla mantığa uygun bir isim bulamadılar? İsteseler mutlaka bulurlardı da onu izleyenlerin kafasına kafasına çakmak lazım diye düşündüler demek ki...

Bu işi iyice çığırından çıktı. Müslümanların yegane ibadethaneleri olan mescitlerde ve camilerde bile halıların üstüne ya da başka başka değişik yerlere bu tür subliminal mesajları siz farkında olmadan yerleştiriveriyorlar. Benim saf ve temiz cami cemaatim de gıkını bile çıkartmıyor... Din Görevlilerinin bir çoğu tabi ki işin farkında ve gereken tepkiyi gösteriyorlar. Diyanetinde bunun neticesinde devreye girip bu tür pislikleri temizlemesi gerekiyor... Camide ki halıların üstünde şeytan başına benzeyen birbirinin aynısı resimler...

Çocuklara yönelik çizgi filmlerde bile filmin arasına cinsel içerikli bir dolu gizli mesajı çaktırmadan boca ediyorlar. Anneler, babalar çocuklarına çizgi film izlettirecekleri zaman genelde kendileri başka işler ile uğraş içinde oluyorlar... Çocukların beyni zaten hemen her şeyi kayıt altına alır, taze beyin olduğundan dolayı... 

Bakınız büyük Alışveriş Merkezlerinde sürekli müzik çalar, genellikle de klasik müziktir çalınan. Tuvaletlerde bile duyarsınız bu müziği, insanı bir rahat şeyttirmezler... Belki ben sakin kafa ile şeytmek istiyorum, bana sormazlar bile... Hepsi tüketim içindir bunların. Yeter ki insanlar sinemasından, fest food lokantalarına, mağazalarına kadar alış verişlerini yapsınlar ve oluk oluk para bıraksınlar. Öyle ya alışveriş olmazsa ayakta durabilir mi hiç o merkezler?

''Günümüzde ticari pazarlamadan, seçim kampanyalarına, dil ve kültürle oynayarak üst bilinci bozmaya, etnik-dini-sosyal ayrılıkları körükleyerek anarşi/terör ve hatta savaşlar çıkartıp devletleri yıkmaya kadar akla gelebilen her konuda subliminal mesajlar verilmektedir.'' Televizyonlarda ki bir çok yerli dizinin arasına da bu mesajlar ustalıkla yerleştirilmekte, insanların bilinç altları etkilenmeye çalışılmaktadır... Bu nedenle Müslüman Türk Toplumu olarak her zaman uyanık olmaz zorundayız... 

( Subliminal Mesajlara Dikkat Edin başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 20.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.