*-* Yüz ve gözün konuşması, en net anlatım şeklidir.

*-*  Nezaket kurallarının olmadığı yerde; arkadaşlık , dostluk gibi ilişkilerin sürdürülmesi mümkün değildir.

*-* İnsanların gittigi tek müşterek yolun adıdır ölüm.

*-* Sev ki , sevilmeye beklenti hakkın olsun .

*-* Sorgulayıcı olmak , aldanmaya settir.

*-* Önce kendini bil. Gerisi gelir.

*-* Ne zaman insan hayatında bora, tipi, aci olur; işte o zaman anlaşılır dostlar.

*-* Bir kırılmaya görsün insan. Sonrasında küser, güvenmez kolay kolay .

*-* Canı yananin intikamını hayat alır. Ah etmek yerde mi kalır ?

*-* Anne ve babalar; çocuklarına hizmet esirliği değil, ahlaki değerler eğitim önderliği yapmalıdırlar.

*-* " Anam, babam !" diye bir replik var ya " Çukur " adlı bir tv. dizisinde. Nedense hem ana, hem de baba olan kadınlarımız geldi aklıma . Bu ne hal, kaldık çoğumuz çukurda.

 

*-* Öksüz ve yetim kaldı yürekler .. Buz tuttu kenarlarinda mahzun aglaşan sevdalar !

*-* Ne kadar uzakta olursa olsun, birinin varlığını beyni , ruhu ve bedeni ile hissetmek veya hissedilmek büyük bir sevdanın mujdesidir.

*-* Boşa kürek çekmekten yoruldu kollarım . Ne nehir kaldı , ne de adimlayacak yollarım.

*-* Eşler boşandığında ; erkek " bekar " , kadın ise " dul " sıfatı kazanır toplumumuzda. Böyle yaftalamak bir işaret gibidir adeta. Ama vakur olan kadınlarımız ; hem anadır , hemde baba evlatlarına. Ya erkekler ?

*-* Suç değil, en ufak kabahat ve kusurda dayak yiyerek büyüdük biz. Ne de tatliydi kulak çekilmesi bile. Ve ne kadar çok sevdik anamizi, babamızı. Ya şimdi ? Bırakın dayak kotegi, hadi söyleyin bakalım bir söz !..

 

*-* Sevmem şikayet etmeyi. Bertaraf etmeye çalışırım elbette. Ama bedduasiz Allah"a havale etmek daha iyi

*-* Dağılmaya başladı gecenin siyah saçları. Az sonra merhaba diyecek aydinligin bakışları . Karanligin sıkıcı hüzünlerini parcalanarak sifirlanacak. Yaşamanın sevinç göz yaşları sel sel akacak. Ve alinlar secdede aydınlanacak . Sefalar getirdin ey sabah !

 

*-* Öyle yaşadık , böyle yaşadık . Ve bir hikayemiz oluştu sayfalarca. Şimdi yaklaşmakta iken son yolculuk , silelim yanlışlıkları. Dogruluklara olsun istikameti adımların ... Bugulansin gozlerimiz , güzelliklere dikelim bakislarimizi.


( Yaşam Heybemden- 132- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 20.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.