Biraz mizah 😊
Bu da.. PAZAR KEYFİ OLSUN😊

Preveze Deniz Zaferini bilirsiniz. Barbaros Hayreddin Paşa komutasındaki Osmanlı donanmasının Andrea Doria komutasındaki Haçlı donanmasına karşı aldığı zafer.
İşte o savaşın hemen öncesi Andrea Doria ile yaveri arasında şöyle bir konuşma geçer. Andrea Doria yaverine seslenir:

- Ufka doğru bir bak bakalım. Türk gemileri görünüyor mu?
- Efendim; 8-10 Türk gemisinden başka bir şey yok!
- Bana BEYAZ gömleğimi getirin.
- Niçin, efendim?
- Belli ki temiz bir zafer elde edeceğim. Üstüm başım kirlenmeden... Askerler üstümde beyaz gömleği görünce kolay bir zafer olacağını anlar.

Hemen beyaz gömlek getirilir.

Aradan kısa bir zaman geçer. Yaver koşarak gelir. Titrek bir ses tonuyla:

- Efendim; ufukta görünen Türk gemilerinin sayısı 50 kadar oldu, der.
- Hmm...🤔 Bana KIRMIZI gömleğimi getirin!..
-Neden efendim?
-Belli ki savaş çetin geçecek. Olur da yaralanırsam üstüme bulaşan kan izleri belli olmasın; askerimin morali bozulmasın.
-Emredersiniz efendim!

Bir müddet sonra yaver tekrar gelir ve:
-Efendim; Türk gemilerinin sayısı 128 oldu, der.
Andrea Doria bağırır:
- Çabuk bana KAHVERENGİ PANTOLONUMU getiriiin! 😁😁😁
( Pazar Keyfi başlıklı yazı Hamdi tarafından 18.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.