''Polis, emniyet müdürünün kızına ceza yazdı!''
''Tekirdağ Emniyet Müdürü Mustafa Aydın'ın kızı Gizem Aydın trafikte telefonla konuşarak araç kullanınca polis tarafından para cezasına çarptırıldı. Olayı duyan Emniyet Müdürü Aydın ise, polise ödül ve takdirname gönderdi.'' BASINDAN


Budur işte dürüst devlet memurluğu. Helal olsun Tekirdağ Emniyet Müdürü Mustafa Aydın'a... Hata yapan kim olursa olsun, ister kızı ister oğlu, hiç bir vatandaşa ayırım yok. İsterse Cumhurbaşkanının ya da başbakanın bir yakını olsun...

Bir devlet ayakta duruyorsa, duracaksa, böyle dürüst ve basiretli devlet memurlarının ahlaka ve yasalara uygun davranışlarına istinaden ayakta durur... Kurallara uymayan bir şekilde araba kullanıp ondan sonrada trafik polislerine lagaluga yapan, artistlik yapan şoförleri de çok gördük gerek görsel gerekse yazılı basında.

Küçük bir dikkatsizlik sonucu oluyor zaten kazalar. Ya telefonla konuşurken veya aşırı sürat yaparken. Işıklara riayet etmeyerek. Ufacık bir hata hem sizin hayatınızı tehlikeye atacak, hem de sebebiyet verdiğiniz yaralanmalı ya da ölümlü bir kaza neticesini doğuracaktır...

Siz önemli bir devlet büyüğünün yakını bile olsanız kaza da geliyorum demiyor, gence ve de yaşlıya da bakmıyor. Sonrasında kararan hayatlar ve yok olan güzel insanlar... Zaman zaman duyardık İngiltere'de kırmızı ışıkta geçen başbakanın arabasına trafik polisi ceza yazmış. Almanya'da bakanın arabasını trafik polisi durdurmuş diye... Bizde de olmalı ve kimse de makamının büyüklüğüne güvenip görevlilere itiraz etmemeli...

Devletin haram bir kuruşu bile kursaklarından geçmeyen doğru ve dürüst devlet memurlarıdır bu ülkeyi ayakta tutacak olan vicdanlı insanlar... Yasalar ayrım gözetmeden, hepimiz için geçerli olduğu zaman o ülkede de adaletsizlikler ortadan kalkacaktır... Her vatandaşa eşit muamele yapıldığını gören halk da devletine daha bir sadakat ile bağlanacaktır... 

( Örnek Olmalı Bu Tip Davranışlar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.