Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 13.11.2018
Okunma Sayısı : 1889
Yorum Sayısı : 2
FADİME  ŞAHİN,  EMİNE  ŞAHİN  VE MİDE  BULANDIRAN  DETAYLAR.

10  Kasım  2018 Tarihinde  Edirne  ilimizde  sabah saat  tam  9.04  de  yani  bir dakika  sonrasında  Atatürk'ün  ölüm  yıl dönümü sebebiyle  saygı  duruşunun  yapılacağı  bir  anda  kara  çarşaflı  21  yaşında  bir  genç  kız  başlıyor  bağırmaya:  

Hürriyet'i,  Milliyet'i, Sabah'ı,  Yeni  Akit'i  ilk  etapta  tüm  gazeteler  bu  kızın  aynen  şöyle  bağırdığını  yazdı: 

"Atatürk ilah değildir, Allah'ın kanunları var. Atatürk Batı'nın kanunlarını getirdi" Hepsi  bu  kadar...

Aynı  büyük  ya  da  küçük  tüm  gazeteler  adı  Emine  Şahin olan  Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon bölümü 3'üncü sınıf öğrencisi   bu  kızın  Atatürk'ün Hatırasına Alenen Hakarette bulunduğu iddiasıyla hakkında soruşturma başlatıldığını, sevk edildiği Sulh Ceza Hakimliğince 11/11/2018 tarihinde tutuklandığını  yazdı. 

Al  sana  güzel  bir  kaos.  Memleket  yine  ikiye  bölündü  ve  millette  birbirine  küfür,  hakaret  kıyamet  gibi...

Emine  Şahinciler  ''Atatürk  İlah  değildir''  kampanyası  başlattılar.  '' Atatürk'ün  ilah  olmadığını  söylemek  suç  mu?''  Diye  sormaya  başladılar ve onlar  bu  soruları  sorunca bir  sürü  küfür  yediler  tabii  ki.

Buna  mukabil  Anti-Emine  Şahinciler  de  Atatürk'e  dil  uzatanların  dillerinin  kesilmesi  gerektiğinden, Emine  Şahin'den ''Yaratık ''  diye  bahsedince,  Emine  Şahincilerden  bol  bol  küfür  ve  hakaret  yediler.  İkiye  bölündük  yine.  Hem  de  en  fazla  birlik  beraberliğe  ihtiyaç  duyduğumuz  şu  günlerde. 

Şimdi...

Gazetelerin ilk yazdıklarına  bakacak  olursak  Emine  Şahin  ne  demiş? (  Şayet  bunları  demişse ???) 

''Atatürk  ilah  değildir''

Yahu  en  azından yılda  iki  kez  bayram  namazına  gider bu  millet  ve  o  namazda  ''  La  ilahe illallah ''  yani  ''  Allah'tan  başka  ilah  yoktur ''  der.  Bu  durumda  bizler  de mi  Atatürk'e  hakaret  ediyoruz? Evet,  Allah'tan  başka  ilah  yoktur.  Atatürk  de  ilah  değildir. Mesela  ben  hiç  bir  zaman  Atatürk'ü  ilah  olarak  görmedim. Türkiye'de hiç  kimsenin  de ilah  olarak  gördüğünü  sanmıyorum. 

Başka  ne  demiş?

''Allah'ın  kanunları  var''   

Yalan  ya  da  yanlış  mı?  Allah'ın  kanunları  yok  mu?  Kur'andaki  bir  sürü  hüküm  ne o zaman?

Başka ne  demiş?

''Atatürk  Batının  kanunlarını  getirdi.''

Eğer  bunu  söylemek  suç  ve  bu  suçtan  dolayı  tutuklandıysa  rahmetli  Uğur  Mumcu'nun  da  Atatürk'e  hakaretten  tutuklanması  gerekirdi  zira  linkini  vereceğim  videoda  Türk Vatandaşının  tanımını  yapan  Uğur  Mumcu  aynen  şunları söylüyor:https://www.youtube.com/watch?v=HUxkK8Arrlc

''Türk, İsviçre medeni kanununa göre evlenen, İtalyan ceza yasasına göre cezalandırılan, Alman ceza mahkemeleri usulü yasasınca yargılanan, Fransız idare hukukuna göre idare edilen, ve İslam hukukuna göre gömülen kişidir." ( Bu  tanım  direkt  Uğur  Mumcu'ya    değil  bir bulmaca  dergisine ait  olsa  da dillendiren ve  pek  çok  Atatürkçüden bu  sebeple  alkış  alan  o.) 

Sayılan  tüm  hukuk  sistemlerini(  İslam  Hukuku  hariç  tabii  ki )   getiren  kim?  Atatürk.  Yalan  mı?  Uğur  Mumcuya  ''  Yalan  söylüyorsun ''  demeyip  Emine  Şahin'e  '' Orospu ''  diye  küfretmek  ancak bizim  millete  ait  bir  çelişki  olsa  gerek. 

Peki  bu  durumda  Emine  Şahin  suçsuz  mu?

Hayır.  Suçlu  olmasına suçlu  ama suçu   Atatürk'ün Hatırasına Alenen Hakaret  değil.  Provaktörlüktür  onun  asıl  suçu.  İnsanları  tahrik  etmek,  Atatürk  için  yapılan  bir  saygı  duruşunu  sabote  etmek,  Atatürk  için  saygı  duruşunda  bulunmak amacıyla toplanan  insanların huzurunu  bozmak,  onları kışkırtmaktır. İnsanlar  arasına  kin  ve  nefret  tohumları  saçmaktır. Hiç  kimse ondan fikirlerini,  düşüncelerini  sormamışken yırtık  dondan  çıkar  gibi  ortaya çıkmaktır.'' Atatürk İlah  değildir''  diyerek ona  saygı  duruşunda  bulunan  insanlarla  alay  etme  edepsizliğinde bulunmaktır. Kendini  bir  halt  sanıp  millete  sözde  akıl  verme küstahlığında bulunmaktır.  Ancak  böyle  bir  suçla  suçlanabilir. 

Ancak  olayın başka  iki  boyutu  daha  var:  Birincisi Emine  Şahin'in  söyledikleri  tam olarak  gazetelerin  yazdığı  sözler  değil.  Yani tamı  tamına '' "Atatürk ilah değildir, Allah'ın kanunları var. Atatürk Batı'nın kanunlarını getirdi" dememiş.  Yakın  şeyler  söylese  de  söyledikleri  tam  olarak  bunlar  değil. ( Aşağıda  tam  olarak  ne  demiş  onu  da  yazdım ) 

İkinci  husus  da şu: Yukarıdaki  resimlere  dikkat  edecek olursanız  üç  adet  kan  anonsu  göreceksiniz.

6  Eylül  2017  de  Trakya  Üniversitesinde  yatmakta olan  Yakup  Çekiç  adlı  bir  kişi  için  A Rh + Kan  aranıyor... Kan  vermek  isteyenlerin  irtibata  geçecekleri  kişi  Emine  Şahin...

Bizim  çarşaflı  Emine  Şahin  mi  yoksa  isim  benzerliği  mi  İşin  doğrusu  bunu  bilmiyoruz  ama  bizim  Emine  Şahin  nerede  okuyordu?  Trakya  Üniversitesi Tıp  Fakültesinde.   Kan istenen  hasta  nerede  yatıyor?  O  da  Trakya Üniversitesi hastanesinde. Hepimiz  biliriz  ki  üniversite  hastaneleri  aynı  zamanda eğitim  hastaneleridir  ve  bizim  Tıp  Fakültesi  öğrencisi Emine  Şahin  de  diğer  öğrenciler  gibi polikliniklerde görev  alıyordur. 

İlginç  olan  Yukarıdaki  anonsun hep  CHP  örgütleri  tarafından  paylaşılmış  olması. Yani  Emine  Şahin CHP  nin  örgütleriyle  dirsek  temasında... Peki  eğer  bu  kan  isteği  CHP  lilerce  paylaşılan Emine  Şahin  ile  bizim  çarşaflı Emine  Şahin  aynı  kişilerse  bu  biraz  garip  bir  durum  değil  mi?

Yani  benim  gibi  sizin  de  midenizi  bulandıran  bir  durumla  karşı  karşıya  olduğumuz,  ya  da  karşı karşıya  olma  ihtimalimiz  hiç  mi  yok? 

Hem  Çarşaflı  olacaksın,  hem  10  Kasımda  insanların  arasına  dalıp  ''Atatürk  ilah  değildir ''  diye  bağıracaksın  hem  de  bir vatandaş  için  kan  lazım  olduğunda  ilk  temas  kuracağın  insanlar  CHP liler  olacak...Bu  biraz  değil  bayağı  bayağı  tezgah  kokuyor  bence. 

1990 Yılında mide  kanaması  geçirdim  Afyon-  Sandıklı'da...  Kan  lazım olunca aklıma  ilk  gelen  şey   Sandıklı  Ülkü  Ocağı  oldu.  Büyük oğlumu  Ülkü  Ocağına  gönderdim,  beş  dakika  demeden  hastane  Ülkücü kardeşlerimle  doldu  ve  hâla  onlardan  birinin  kanı  dolaşır  damarlarımda. Yani  insan  kendisine  yakın  olanı  arar  böyle  durumlarda  değil  mi?  

Emine  Şahin  de  öyle  yapmış. Kendine  yakın  insanlarla  irtibata  geçmiş  kan  bulabilmek  için. 

Peki  9  Eylül  2017  de CHP li  ya  da  CHP  ye  yakın  biri  olan  Emine  Şahin'in  10  Kasım  2018 de CHP  nin  tüm  ilkelerine ve  kırmızı çizgilerine aykırı  biri  haline  dönüşmesi  mümkün  mü?  Böyle  bir  dönüşüm  Kafka'nın  Dönüşüm  adlı  kitabındaki  dönüşümden  de  uçuk  olur. 

Velhasılıkelam  bence  ikinci  bir  Şahin  olayı  ile  karşı  karşıyayız.  Önceki  Fadime  Şahin'di  bu  seferki  Emine  Şahin.  

Ve  son  olarak. 

Gazeteler  ilk  etapta  ''"Atatürk ilah değildir, Allah'ın kanunları var. Atatürk Batı'nın kanunlarını getirdi  dedi" diye  yazsa  da  Savcılığın  söylediği  şu:

 "10 Kasım 2018 günü Edirne şehir merkezinde 10 Kasım Atatürk'ü Anma Töreninin yapılacağı alana gelerek ''Burada neden bekliyorsunuz, burada ne oluyor? diye  bağırmaya  başlayan, kolluk görevlilerinin müdahalesi ile alandan uzaklaştırılmaya çalışıldığı sırada da 'Bu bir kıyamdır, Allah'ın kanunu bilmiyorsunuz, batılı inançları getirdi, yazılı kanunları kaldırttı, putlara tapıyorsunuz, puta saygı duyuyorsunuz' diye bağırmaya devam ettiği iddia edilen  şüpheli kişi tutuklanmıştır.

Emine  Şahin'in  ifadesi  ise  şöyleymiş:

"Kaldığım yurttan çıkıp anma törenlerinin oraya geldim. O sırada saygı duruşu başlamıştı. Ben bu arada 'bu kıyamdır' şeklinde söylememe kalmadan polis memurları beni yakaladılar. Bu kıyamdan kastım namazdaki dik duruş halidir.[ Kıyam  namazdaki  dik duruş hali olduğu  gibi '' Başkaldırı ''  anlamına  da  gelir ]  'Putlara tapıyorsunuz, puta saygı duyuyorsunuz' demedim. Polisler beni yakaladığında Allah'ın kanunu bilmiyor musunuz, Batılı inançları getirdi' dedim. Fakat bunu sadece polis memurlarına karşı söyledim"

Neyse...Umarım  zamanla  tüm  gerçekler  ortaya  çıkar. Lakin  ben  bu  işte  bir  hinlik  olduğu  inancındayım. 

İnsan  bari  türbanla  gelir.  O  kara çarşaf  fazlaca  abartılı  olmuş bir  Tıp  Fakültesi  öğrencisi  için...

( Fadime Şahin, Emine Şahin Ve Mide Bulandıran Detaylar. başlıklı yazı Sami Biber tarafından 13.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.