**Tasavvufi düşünceler hayatı daha olumlu yaşamamiza vesiledir.

** Musibetleri idrak şeklimiz hayatımıza yön verir.

** Arkadasliklarin yüz göz olma sınırına gelmeden sürdürülmesine dikkat edilmelidir.

** Her insanın haberi olmadan edilen dualara ihtiyacı vardır.

** Bir işin halli için aracı kullanıyorsanız ; onun itibar, etki ve samimiyeti iyi değerlendirilmelidir.

** İcraa ettiği görevi gereği sert, gaddar olunsa da, görev dışı beşeri ilişkilerde nezaket kurallarına uyulmalıdır.

** Eleştirilere tahammül göstermek daha mükemmele ulaşmamiza yardımcı olur.

** Çekilen meşakkatler insanı değerli kılar.

** Her kişi kendinin hızırı olmaya gayret etmelidir.

** Her insan bir gün fıtratı gereği , merhametiyle tanisacaktir.

** Dürüst insanların yanlışlara tavizi olmaz ve cesur davranırlar.

**Kalbimin olduğunu yıllardır seninle öğrendim kadınım.

 

 

*** Omrumuz hep rutin şeyleri yaşayarak geçerken, nede çok üzülüyor ve kayboluyor uz

*** Bir gün daha bizi beklemekte, belli belirsiz. sirtimizda hayatın kufesi, adımlar agirlasmakta. Bir gün daha gidecek veya bitti bitecek ömrümüz. Bir ürperti tenimizde ve damlaları yağmurun . Halimizi anlatma vakti şimdi ... Tüm temizliği ile dokulmeli dudaklarimizdan temenniler arşa... Hep bir adım , belki bir nefes kalmış gibi; bilene , takdir sahibine !..

 

 


( Yaşam Heybemden- 131- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 12.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.