Sonradan adının D soy adının 100 olduğunu öğrendiğim kara yolunda aheste aheste seyrediyoruz... Hız yapmayı sevmem, her zaman yollarda hız limitlerine uymuş bir şoförümdür ve de bununla gurur duyarım. Her ne kadar ben kurallara uysam da bendim dışımdakiler uymadı mı trafik tehlikeye düşüyor.

Bir alem bu TIR şoförleri... Normalde binek arabalardan en az on beş yirmi kilometre daha az sürat ile seyretmeleri lazım kara yollarında... Hemencecik o TIR önüme geçti... Arkasında ki yazı gözüme ilişiverdi... İlginç ve bir o kadar da manidar, aynen şöyle ''Tek rakibim lufthansa'' Hay Allah dedim, içimden. Adam ya şaşırmış ya da bu yazıyı gıcıklık olsun diye gece bir düşmanı gelip buraya yazmış. Yoksa uçaklar ile yarış etmek için bir TIR ve Tır Şoförü niye bu yazıyı yazar ki?

Adam da milliyetçilik damarları da yok. Ulan hıyar, oraya Lufthansa yazacağına, bari THY, yani Türk Hava Yolları yaz da hiç olmazsa biz de moralimizi bozmayalım. Arkadaş uçak ile yarış yapacak da, ne kazanacak, orası meçhul işte...

Ben hız sınırının en üst limitinde giderken arkadaş beni topukladı geçti, TIR ile rahat yüz yirmi yüz otuz ile gidiyor. Hay mübarek taksi mi bu, binek araba mı? Yanaşayım da şuna biraz yavaş git diyeyim diye aklımdan geçiriyorum. Tam aynı hizaya geldik, baktım ara da bir de kahverengi bir şişeden bira çekiyor. Dörtlüleri yaktım, korna çalıyorum adama, hızını düşürsün diye, tınmıyor, bana mısın demiyor. Ben dat dat yapıyorum, bir ara baktı bana, şişeyi havaya kaldırdı, vay eşek herif vay, şerefe diyor bir de...

Şimdi yandığının resmidir işte... Ben seni bölge trafiğe ya da Alo 154 trafiğe bildirmez miyim? Nasılsa bir yerde çevirecekler. Artık, arabanı mı bağlarlar, ehliyetine mi el koyarlar bilemem... O hala bana şişe gösteriyor, şerefe yapıyor... Utanmaz ahlaksız herif...

Biraz hızlanıp geçeyim şunu diyorum, baktım o da hızlanıyor. Alkollü bir de başıma bela olacak neredeyse... Yerleşim yerlerine yaklaşıyoruz, adam bırak hızını düşürmeyi daha da hızlanıyor. Bir de acı acı kornaya basıyor ki Allah muhafaza başına gelecek var gibi...

Yerleşim yerinden kazaya belaya uğramadan geçtik. Herife korna çalıyorum yavaşla diye, ne yapsa iyi? Bana el sallıyor bir de öpücük atıyor. Yanında bir sopa olacak, durduracaksın, yer misin, yemez misin, eşek sudan gelene kadar, hatta eşek sudan geldikten sonra bile döveceksin. Hiç de şiddeti sevmem ama, bu adam, gerçekten hak ediyor. Camı açıyorum, camdan sesleniyorum. ''Kendine acımıyorsan, çoluk çocuğuna acı be birader.'' diye bağırdım. Duydu hıyarağası ''Ben bekarım abi nerede çoluk çocuk?'' demez mi? Döndüm yine ''Oğlum senin çocukların yoksa da başkalarının çocuklarına acı bari.'' deyince, biraz yavaşladı... Uzaktan polis arabalarını da görünce, içimden derin bir oh çektim. Haliyle iyice yavaşladı durmak üzere, sonrası ise bana meçhul, yanında geçip giderken de ben de ona bir öpücük atıverdim... 

( Tırrrr Lattırır Bunlar Adamı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 9.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.