**Başkalarının ördüğü duvarlar arkasında hayatını idame ettirenler aciz insanlardır. Mesele, kendi yaşam felsefelerine ve değerlerine göre kendilerince orecekleri duvarlar içinde yasayabilmektir. O zaman kendi ozguvenleri içinde saygın , itibarlı olurlar.

**Kelimelerle cümleler kurmadan, duymadan hissedilerek konuşulan , anlaşılan tek yer gozlerdir.

** Okumasını bilmeyen, lafzını anlayamayana şiir ne etsin. Destan yazsan beyhude !..

** Mesleği, görevi, konumu itibariyle ölümle kol kola ve yaşı itibariyle ömrün son deminde olanlar cesur insanlardır. Bir nefes ötesinde ölümün varlığı ile iç içe olanlarla dans etmemek gerekir. Yoksa ayağınıza basarlar.

** Karşınıza öyle biri çıkar ki, yoktan yere kırar yayinizi. Ve kalkmaz sonrası eliniz, kolunuz !.. Susarsiniz.

** En kolayı ölüm , bir bakmışsın gelmiş be gülüm. Ama zordur yaşam. Çok ince hassas kivrimlarda sinanarak yolunda gidersin.

** Bilmeden, algilayamadan şahsın kırmızı çizgisini gecenlerin birden azarlanmasi , hakaret edilmesi ve dışlanmasından önce uyarılması daha makul bir davranıştır.

**Kulakları çekilmeye alışkın olmayanlara dikkatli davranılmalıdır.

** Hayat yolunda insanların yol aldıkları kulvarlar farklıdır. Kendilerine göre kırmızı çizgileri ve ördükleri duvarları vardır. Kişilerin bunlara saygı göstermeleri ve riayetleri gereklidir.

** Bazı insanlar ferahlık verir yüreğine. Bazıları ise tiksinti

** Herkesin bir zamanı vardır, hayatı demlenmiş bir gözle ve duyguyla görmek , yaşamak için.

** Bırak aldırma, gönlünü hoş et, sevindir, nazlansin , dizlerine uzan, saçlarını oksat. Hiç olmazsa keskelerine yenik düşmez,pişmanlık yasamazsin.

** Bırak seni anlatsinlar , cekistirsinler giyabindan. İzin ver, sus, kulak ver. Daralan gönül kafesinden, kulaç at maviliklere, kuşlar civildassin. İzin verme huzunlerin coreklenmesine yanaklarında.

** Bir yanı mezarlık, bir yanı güllük gülistanlık yüreğimin.

**Onca boşa geçen zamanların kenarında ,köşesinde yaşadık bilmeden. Hiç olmazsa şimdilerde bir şevkle yuklemeliyiz yanaklarimiza gulucukleri ve dudaklarimizda hayata tutunmaya dair nagmeleri.


( Yaşam Heybemden-128 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 9.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.