Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 8.11.2018
Okunma Sayısı : 1905
Yorum Sayısı : 2
ADAM  YANMADIYSA ALLAHTAN MI  ŞÜPHE  EDECEĞİZ  YOKSA  HZ. MUHAMMED'DEN  Mİ?


Efendim  nedendir  bilinmez  yukarıdaki  resimlerden  1  no  lu  olanı 2006  yılından  bu  yana  yaklaşık  her  sene  ısıtılıp  ısıtılıp  sosyal  medyaya  sunulur  ve ülkemizde   bu  kadar  çok  paylaşılmasına  rağmen ( 9  Temmuz  2018 Tarihi  itibariyle 22. 000 )millet  sanki  ilk  kez  görüyormuş  ya  da  olay  daha  yeniymiş  gibi  bu  resme  balıklama  atlar,  paylaşır.  Adını  bile  bilmedikleri  Danimarkalı  R.C. adında  bir  kişiye  millet  lanetler  ve  küfürler  yağdırdığı  gibi  bir  taraftan  da  ''  Baaak  gördün  mü?  Sen  misin  Peygamberimize  hakaret  eden,  Allah  insanı  işte  böyle  yakar ''  derler.

Şimdi  sorum  şu?    Peki  bu  adam  yanarak  can  vermeseydi,  Yani  Yüce  Rabbim  bu  adamı  dünyada  iken  cayır  cayır  yakmasaydı bu  durumda  Allah'tan  mı  şüphe  edecektik  yoksa  Hz.  Muhammed'den mi? 

Ama  durun  daha  bitmedi.

Peygamberimiz  ile  ilgili  olarak  çirkin,  alçakça,  iğrenç  karikatürler  yapan  pek  çok  karikatürist olmuş  ama  bu  karikatüristler  içinde  adı  R.C harfleriyle  başlayan  bir  tane  bile  Danimarkalı karikatürist yok.

Peki  resimdeki  kişi  kim?  

Resimdeki  kişi  Danimarkalı  bir  karikatürist.  

Peygamberimizin  karikatürünü  çizmiş  mi  peki? 

Evet  çizmiş.  Peygamberimizi  sarığında  bomba  taşıyan bir  terörist  olarak  çizmiş. ( 4. Resim ) 

Ama  bu  adamın  adı  R.C değil...  Adı: Kurt Westergaard ( 2. Resim ) 

Evi  yanmış,  adam  da  yanarak  ölmüş  değil  mi?

Hayır  efendim.  Adamın ne  evi  yanmış  ne  de  kendisi  yanarak  ölmüş.  Domuz  gibi  sağlıklı  bir  şekilde  yaşıyor  ülkesinde.  Sadece  2010  yılında  Somalili  bir Müslüman  tarafından  öldürülmek  istenmiş  ama  suikast  girişimi  başarısızlıkla  sonuçlanmış.  Adam  ülkesinde  polis  tarafından  korunma  altına  alınmış.  Yani  ölü  mölü  değil.  Hele  de  yanarak  ölme,  evinin  yanması  filan  söz  konusu  bile  değil.

Yahu  peki  Peygamberimize  hakaret  eden  ve  adı  R.C  olan  bir  karikatürüst  yok  mu  şu  koca  dünyada?

Var...Var olmasına  var  ama  Danimarkalı  değil.

Olsun.  Bu  Danimarkalı  olmayan  R.C.  Nereli  ve  asıl  adı  ne?  

Bu  kişi  Amerikalı.    Adı  da  Robert  Crumb( 3. Resim )   yani  R.C  buna  uyuyor. 

Bu  şerefsiz Fransadaki  Charlie  Hebdo  olayından  sonra  Charlie  Hebdo  dergisine  destek  vermek  için  öyle  bir  karikatür  çizmiş  ki  Kurt Westergaard'ın  karikatürü  onun  çizdiği  karikatür  yanında  masum  bile  kalır.( 5. Resim ) 

Hımmm.  Demek  R.C  Amerikalıymış.  Yanarak  ölen  de  o muymuş  peki?

Yahu  ne  yanması,  ne  ölmesi?  O  şerefsiz  de  hayatta.  ABD nin  Califorfia  eyaletinde  yaşıyor. 

Peygamberimizin  iğrenç  karikatürlerini  çizenlerin  hiç  birisi  yanarak  ölmedi.  Ne  Danimarkalı,  Ne  Amerikalı  ne  de  bir  başka  milletten  (  Mesela  Fransız,  Hollandalı ) herhangi  bir  şerefsiz  alçağın  ne  evi  yandı  ne  de  kendisi...  Hepsi  de  domuz  gibi  sağlıklı  bir  şekilde  yaşıyorlar. 

Peki  bu  acı  gerçeği  böylece  öğrenmiş olanlar  bundan  sonra  ne yapacaklar  dersiniz?

Yok  yok..  ''  Bu  nasıl  peygambermiş  kardeşim.  Kendisi  hakkında  iğrenç  karikatürler  yapan  alçakları  yakarak  öldürmeye  bile  gücü  yetmiyor.  Ben  böyle  bir  peygambere  inanamam''  Diyen  çıkacağını  sanmıyorum. (  Yine  de fazla  emin  değilim )   

Peki  ne  olacak?

''Danimarkalı  karikatürist  R.C  Peygamberimize  hakaret  içeren  bir  karikatür  çizdiği  için  Yüce  Rabbim  onu  evini  ve  kendisini  yakarak  - ibret-i  alem  olsun  diye -  cezalandırdı.  ''  demeye  devam  edecekler.  2019  yılında  da,  2020  yılında  da  ve  daha  sonraki  yıllarda  da  sanki  ilk  kez  duyuyorlar,  ilk  kez  görüyorlarmış  gibi  bu  resmi  paylaşıp  duracaklar...

Bu  alçak  şerefsizler  İslam  düşmanı  oldukları  gibi  aynı  zamanda  Türk  ve  Türkiye  düşmanıdırlar  da.  Bu  düşmanlıklarını  da  bir  taraftan  doğrudan  doğruya  İslamın  kutsallarına  saldırarak  yaptıkları  gibi  öte  taraftan II.  Abdülhamit  döneminde  olduğu  gibi devletimizin  başkanına  karşı  yapmaktadırlar  

7.resimde de  gördüğünüz  gibi  bir  başka  karikatürist  olan  Alman  Rainer  Hachfeld(6. Resim )  ,  Kurt  Westergaard'ın    yaptığı  iğrenç  karikatürü  Devlet  başkanımız  Recep  Tayyip  Erdoğan'a  uyarlamış.  

Lakin  ne  evi  ne  kendisi  yanan  var.  

Bize  düşen  ne  peki?  Elbette  ki  Peygamberimize,  kitabımıza,  devlet  yöneticilerimize  yapılan  hakaretlere  asla  göz  yummayacak,  tepkimizi  her  platformda  ortaya  koyacağız  ama  ''  Evi  yandı,  kendisi  cayır  cayır  yandı  gibi saçmalıklara  kanmadan..Akıllıca.


RESİMLER

1- Her  sene  ısıtılıp  ısıtılıp  servis  edilen  paylaşım
2- Kurt  Wetergaard  adlı  şefefsiz.  
3- Robert  Crumb  adlı  şerefsiz
4- Kurt  Westergaard'ın  yaptığı  iğrenç  Hz.  Muhammed  karikatürü
5-  Robert  Crumb'un  yaptığı  iğrenç  karikatür
6- Rainer  Hachfeld  denen  şerefsiz
7-  Rainer  Hatcfeld'in  yaptığı  Recep  Tayyip  Erdoğan  karikatürü. 

( Adam Yanmadıysa Allahtan Mı Şüphe Edeceğiz Yoksa Hz. Muhammed'den Mi? başlıklı yazı Sami Biber tarafından 8.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.