Vay be ne ezeli rekabet imiş, ne maçmış? Yazık, gerçekten çok yazık! Ne Fenerbahçe'ye ne de Galatasaray'a yakışmadı bu yaşananlar... Ne oldu sportmenliğe, centilmenliğe? Saygıyı, sevgiyi ev de bırakıp da öyle mi geldiniz maça?

Hani siz, ezeli rakip, ebedi dost idiniz? Nasıl da böyle futbol uğruna birbirinize tekme tokat, yumruk ile küfürler ile giriştiniz. Hani o Mustafa Kemal Atatürk'ün yurdu emanet ettiği gençlik ki O da ''Ben sporcunun zeki çevik aynı zamanda ahlaklısını severim.'' dememiş miydi?

Bu tür olayların önlenmesi için, ivedilikle ne yapılması gerekiyorsa yapılmalı... Kulübün adı, ne olursa olsun, sebebiyet verenler en ağır biçimde cezalandırılmalı, gerekiyorsa futbolculuk ve antrenörlük hayatları da bitirilip, lisansları da iptal edilmeli... Yeter artık yeter... Futbol müsabakasına mı gidiyoruz, savaşa mı belli değil? Böyle bir spor karşılaşması izlemek istemiyoruz...

Sahalarda yaşanan bu saçmasapan olaylardan dolayı sadece bizim ülkemizde değil bütün dünyada insanlar futboldan soğuyorlar. Fanatikliğin sınırı da yok... Fanatikleri anlamak da gerçekten zor. Takımı kazansa dünyanın en mutlu insanı, takımı kaybetti mi adam neredeyse hayattan beziyor, yemek yiyemiyor, su bile içemiyor...

Hangi takımı tutuyorsanız tutun, eğer ki sağlam dik durmasını bilen bir insansanız, kavga gürültü ve bir dolu aymazlıklar kimden gelirse gelsin eleştireceksiniz mutlaka... Benim takımım yapmaz, diye bir şey yok. Çekilen videoları İnternet de izleyince utandım gerçekten. İçimden ''Herhalde bunlar Galatasaray ile Fenerbahçe boks takımlarının maçı olsa gerek.'' dedim. İyice izleyince öyle olmadığını anladım. Olaylara çanak tutanlara ağır cezalar verilmeli ki bir daha böyle olaylar yaşanmasın. Yoksa böyle devam ederse, bir iki seneye Türk Futbolu da biter, futbolcularda hem maddi hem de manevi olarak sürünürler... 

( Böyle Bir Spor Karşılaşması İzlemek İstemiyoruz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.