Siz de zaman zaman görüyorsunuzdur yerlere yapışık o kağıtları, eminim ki... ''Kredicim arayın görüşelim banka onaylı krediler sizi bekliyor. Cep 05... 12........'' diye devam ediyor... Terziniz var, ayakkabıcınız var, berberiniz var, emlakcınız var, bir de krediciniz var şimdilerde...

Hayır, arasam ne diyeceğim, ben bu Kredicim denen adama? ''Bay Kredicim yar bana bir kredi medeeeeet'' mi desem? Yani, eğer kredi alacaksam senin o ayaklarımın altına serdiğin numarayı niye arayayım? Giderim direk bankaya, başvurumu oraya yaparım... Dur be kafayı bozdum ben, arayacağım şunlardan birisini...

Zrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, Arıyorum... Açar sanırım...

- Alo alo
- Buyurun beyefendi
- Kredi cim ile mi görüşüyorum
- Ben Cemil efendim Cemil
- Ama yerde ki kağıtta kredicim yazıyor da...
- Yazsın efendim yazsın kredicim diye isim olur mu? O yaptığımız iş, adım Cemil.

İşleteyim biraz bakalım...

- Ne tesadüf adaşmışız yahu benim adım da Cemil...
- Çok memnun oldum adaşım. Sanırım kredi lazım? Ne iş ile iştigal ediyoruz beyefendi?
- Anlamadım...
- İş iş diyorum mesleğimiz nedir?

Biraz daha kafa yapayım...

- Ne bileyim ben sizin mesleğinizi Cemil Bey, onu siz bilirsiniz?
- Hahhahhahhahah çok şakacısınız.
- Siz de efendim siz de...
- Bir nisana da çok var amma...
- Bir nisan kaldırıldı kanun hükmünde kararname ile şimdilerde 30 Ekim oldu şaka günü duymadınız mı siz yoksa?
- Hadi ya vallahi duymadım...
- Neyse neyse konumuza dönelim. Bana otomobil kredisi lazım da
- Buluruz efendim buluruz.
- Ben de biliyorum bulacağınızı da onun için sizi şeyttiydim...
- Neyttiydiniz?
- Canım yanlış anlamayın onun için aradım diyecektim...
- Öyle söylesenize...
- Kefil mefil de yok diyorsunuz?
- Banka müdürü zaten bizim adamımız, hallederiz efendim hallederiz siz hiç canınızı sıkmayın.
- Sıkmıyorum zaten ...
- Şipşak çözeriz sizin işinizi, siz bile şaşarsınız...
- Neler istiyorsunuz benden 
- Hiç bir şeye gerek yok efendim siz hele bir TC nizi verin bana
- Bir TC'den her şeyi çözeriz diyorsunuz yani...
- Daha önce çok çözdük efendim böyle kredi işlerini çok çözdük...
- TC mi vermesem de bir yerde buluşsak sonra bankaya gitsek nasıl olur?
- O da olur da işlemleri hızlansın diye şeyytim ben TC nizi, yoksa çok dolandırıcılar var piyasa da...
- Haklısınız dolandırıcı dolu 
- Peki vereyim o zaman ben de sizi TC numara mı
- Verin efendim verin biz de numara olmaz...
- Yazın o zaman ismimi cismimi mesleğimi
- Yazıyorum 
- Polis Memuru Cemil Çıkrıkçı adresimi veriyorum...

Dıııt dııııt dıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııt Telefon kesilir. Hay Allah! Aksiliğe bak...

Adam sesimi mi beğenmedi yoksa anlayamadım. Aman ha aman, öyle yerlere yapışmış telefon numaralarından KREDİ CİM denen vatandaşları sakın ola sakın aramayın ki bunların da ipliği pazara çıksın, çıkar da yakında zaten. Basın geçin üstüne o yere yapışmış yazıların. Hatta bir de küfür edebilirsiniz, benden size sonsuz müsaade... 

( Kredi Cim başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.