O çocuğa ne kadar dua etsem azdır. Ben bir köşede öylece duruyordum. Aylardır da hiç bir yerime su değmemişti... Halbuki suyu da o kadar severim o kadar severim ki... Beni tanıyanlar suyu sevdiğimi de bilirler... Su sıcakmış ya da soğukmuş hiç ayırt etmem. Şampuan, deterjan, sabun markasına asla ve asla takılmam. Ben sadece suyun bana verdiği rahatlığa temizliğe bakarım, gerisi, fasafisodur benim için...


O zibidi Berkecan ve arkadaşlarına ne kadar teşekkür etsem haklarını ödeyemem. Onların sayesinde biraz olsun rahatladım. Yoksa kokmuş idim bir iki aydır. Zaten benim yakınımda oynadıkları zaman kulaklarım kirişte, gözlerinin de içine içine bakıyordum, o yazıyı ne zaman yazacaklar diye... Hayır fısıldıyorum fısıldıyorum da o cümleyi, onlar ya beni duymuyorlar oyunda oldukları için ya da duymamazlıktan geliyorlar... İçimden geçiriyorum hep ''Nasılsa biri yazar biri yazar üstüme.'' diye...


Nihayet dualarım kabul oldu o Berkecan ve zibidi arkadaşları ön tarafımda ki tozların üstüne kocaman hem de ''Beni Yıka'' yazısını yazdılar sonunda... Bir mutlu oldum, bir mutlu oldum anlatamam size... Eeeee artık sahibim Adem Bey'de eşek değil ya, beni bir güzel yıkar ya da yıkatır...


O yıkatmazsa da artık işimiz Allah'a kalmış. Yalvaracağız göklerin yerin, zamanın, mekanın gerçek sahibine ''Yağdır Mevlam Su'' diye... Güzel şarkıydı ha o da Emel Sayın söylerken. Yağmur dört dörtlük temizlemesede yine kaba kirimi alıp götürüyor...


Bakıyorum yanımda ki yöremde ki arabalara hepsi gıcır gıcır, kıskanıyorum billahi hepsini... Tamam ben biraz eski bir araba olabilirim ama benim de banyoya ihtiyacım var arkadaş. Hele yakınımda Fabrikatör Salih Bey'in bir Mersedesi var ki iki günü geçirmez vallahi yıkanmak için. Benim başım kel mi? Beni de sahibim haftada bir yıkasa bile yeter. Dırdır edip de başını mı şişiriyorum sanki?


Bundan sonra Berkecan ve arkadaşları benim kankam, en iyi dostum. ''Aslanlarım benim siz hep benim yakınımda yörem de oynayın beni de kirli görünce o yazıyı hep yazın hem de bir kaç kere yazın ön tarafıma, arka tarafıma hatta camlarıma. Sadece yağmurlara kaldıysa işimiz vay halimize.'' Ne demişler hem de ''Temizlik imandan gelir.'' Bir fırça, bir kova, azıcık sabun, yarım saat bile sürmez billahi benim temizliğim... 

( Beni Yıka başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.