O GECE NELER YAŞANDI

''Emirgan'daki eğlence mekanında Arda Turan şarkıcı Berkay Şahin'in burnuna kafa attı.''

''Saatler sabaha karşı 05.21'i gösterirken mekandan önce Berkay çıktı.''

''Futbolcu Arda Turan ile şarkıcı Berkay dün gece, Emirgan ünlü gece kulübü Gizli Kalsın'da kavga etti. Kavga büyüyüp ikili birbirine girince Arda Turan, Berkay'ın burnunu kırdı. Şikayetçi olacağını açıklayan popçu Berkay, ameliyat olma durumunun söz konusu olduğunu açıkladı.''

''Berkay'ı barın dışındakiler sakinleştirmeye çalışıyor ama şarkıcı el işaretiyle, uzak durmalarını istiyor. Hatta eğlence merkezinin işletmecisi Umut Evirgen de şarkıcının yanına gidiyor. Berkay'ın yanındakiler, şarkıcıyı caddenin karşısındaki otobüs durağına doğru götürüyor.'' BASINDAN


Bu gün dünya üzerinde ondan daha popüler bir spor dalı yok gibi görünüyor. Futbol tabi ki o spor dalı. Dünyanın hemen hemen bütün ülkelerinde oynanıyor. Görsel bir ziyafet adeta. Bacasız sanayi de denilebilir. Spor malzemesi üreten fabrikalardan tutunda, antrenörlere, malzemecilere, stat görevlilerine, masörlerine, hakemlere kadar milyonlarca kişi bu spordan ekmek yiyor, çoluğunu çocuğunu geçindiriyor...


Güzel yurdum Türkiye'de de en başta adı geçen spor futbol. Bakıyorsunuz televizyonlarda, yazılı basında en çok futbol konuşuluyor, futbol yazılıp çiziliyor. Geçmiş dönemlerde çok gerilerde olan futbolumuz, son on beş yirmi yıldır ufak tefek başarılara da imza atarak belirli bir yere geldi. Her ne kadar yeterli olmasa da geldiğimiz yer yine de azımsanmayacak bir gelişme kaydedilmiş demektir.


Sporcu hangi spor dalı ile uğraşıyorsa uğraşsın dürüst ve ahlaklı olmak zorundadır. Tanınmış sporcular hele hele de futbolcular toplumun gözü önünde olan insanlardır, her hareketleri gerek basın, gerekse halk tarafından takip edilmektedir. Girdikleri ortamlarda hiç bir zaman fevri davranma, agresif hareketlerde bulunma lüksleri yoktur. Arda Turan gibi zamanında Türkiye'ye mal olmuş, dünya arenasında boy göstermiş bir futbolcu böyle saçma sapan hareketlerde bulunmamalıydı... Barselona gibi bir takımda oynadın sen, aynı zamanda Türkiyeyi de temsil ettin orada, disiplinsizlik yapamazsın, yaparsan da kim olursan ol seni dakkasında kapıya koyarlar... Nitekim olaylı bir şekilde ayrıldın Barselona'dan... Geldin buralarda da rahat durmadın PFDK'dan ceza üstüne ceza, neyin kafasını yaşıyorsun anlamak zor?


Kabadayılık ve kaba kuvvet ahlaklı bir sporcunun hiç yapmaması gereken hareketlerdendir. Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ''Ben sporcunun zeki çevik ve ahlaklısını severim.'' demiştir. Demek ki sporcu yeteneğini ahlakı ile birleştirdiği zaman zirveye çıkıyor ve orada uzun yıllar kalıyor, yoksa kariyerini bitirecek ve unutulup gidecektir. Yetenek de bir yere kadar seni taşır, ancak sen o şöhreti taşıyamıyorsan şöhret de seni yer bitirir günü gelince... Unutulup gidersin bir müddet sonra. Milli futbolcumuz Arda Turan diye değil de kavgacı, kendi kariyerini bitirmiş bir sporcu olarak hatırlanırsın, bunun geriye dönüşü de yoktur... 

( Bir Futbolcu Kariyerini Nasıl Bitirir başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.