Ülkemizde anlayamadığım bir hayat tarzı var! Herkes gemiye kaptan olmak ister lakin bunu isterken, hepsi birden yüklenince dümenin kırıldığından haberi olmadan, sanki dümen çevirmeyi diğer bir anlamı ile hileye başvurmak anlamı ile karıştırarak, ”dümen çevirmeyi” diğer dümen çevirme ile karıştırarak bindiği gemiyi batırmaya çalışanların çokluğuna hala şaşarım ve hala onlarla yaşamaya çalışır boğulmaya devam ederiz. Bunlar için çare var mıdır, soyu kurumaz devam eder babadan oğul’a!

 

Yine şaşırırım yaşarken, sanki iyilik yapmanın merhametli olmanın son kullanma tarihi bitmiş gibi, iyilik yapan merhametli olan hiç kalmamış. Kıyıda köşede mutlaka göremediğimiz vardır. Baksanıza herkes birbirini kandırmak için dolar kuru doları etkilerken, domatese salçaya yağa zam geldi de geldi! Bir bakarsınız adam evlenmiş boşanacak, kadına zulüm ediyor bunu kabullenmek yerine hala benimle boşanmazsın diyerek, kadınlarımızın hayatına son veriyor, hala öküzlüğüne devam ediyorlar! Daha dün canım hayatım diyerek gönlünü aldığın o hanımefendinin, bugün ne değişti de ona zulüm ediyorsun, neden kendi duygularını aşkla maskeledin öküzlüğünü göstermedim? Şimdi gizledin ve gösterdin hem ona he geride kalan çocuğa yazık oldu! Sen günahlarını sevap sanırken, gerçek günahı işledin ve gözlerin bu gerçekle açıldı gir cezaevine çek ve çıkma bir daha…

 

Birde anlayamadığım bir şey daha var, hayat beni insanlar beni harcadılar, kardeşim sen bozuk para gibi bozuk olursan mecburen seni harcayacaklar yanlarında uzaklaştırarak yok edecek bitirecekler neden anlamıyorsun, bozuk para gibi bozuk olduğunu neden anlamak istemiyorsun, her merhaba dediğini çarparak kandırarak ufakta olsa kandırarak yalan sözle dostluğunu kazanmak isterken, gerçek yüzün meydana çıkınca kendi bozukluğunu anlamadan hayat ve insandan şikâyetçi oluyorsun pes yani pes!

Mehmet Aluç


( İyilik Yapmanın Merhametli Olmanın Son Kullanma Tarihi Bitmiş. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 11.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.