Güzel bir yaz günü öyle dolaşıyorduk Antalya'nın caddelerinde... Hava sıcak, gece olmasına rağmen. Biraz ilerledikten sonra ayaklarını ipe bağlayıp da sarkanlara denk geldik. Hani şu orijinal adı Bangi Jamping olan etkinlik. Kafamdan neler geçiyor neler. Ben de yapabilir miyim ki? Hanım ile çocuklar da yanımda. Ben şimdi ortaya atılsam, kesinkes hepsi karşı çıkar. Ama müthiş bir şey yahu! Yapmam lazım benim bunu...

Nasıl yapsak nasıl etsek? Sessiz sessiz düşünüyorum, içimden, dışa vurmadan. Hanım ile çocukları ileride ki mağazalara bakmaya göndersem de sonrasında hemen sıraya girsem ve tepeye çıkıp da kendimi aşağıya salsam... Ondan sonrada ben aşağıya doğru sallanırken canlı canlı hanımda beni boşasa, bir sürü lafı da boca etse bana...

Dur bakalım, nasıl yapar, nasıl ederiz? ''Hanım yahu siz çocuklar ile şuradaki mağazaları bir gezin bakalım ben de şurada şu zıpırları seyredeyim bakayım.'' Hemen yutarlar zokayı... Yanaşırım Bangi Jampingçi arkadaşa... Breh breh! Bangi Jampingçilik diye bir meslek var yani... ''Kardeş kaça hoplatıp da zıplatıyorsun bir de bakalım?'' Kardeş evirmeden çevirmeden direk lafa dalar ''Senin gül hatırın için elli dolar abi.'' Oy oy oy oy! ''Elli dolar hem de benim gül hatırım için hatırım olmasa fiyat kim bilir nerelere çıkacak?''

Ne yapsak ne etsek de şunu ayağımıza bağlasak, sonrada tepe aşağıya kendimizi salıp kanları beynimize sıçratsak, o kanlarda beynimizi beslese de beslese... Hayır o arada hanım manım da gelirse es kaza kesin çatar bana... ''Ya bilader dolar nedir, sen şunu hele bir kapı gibi Türk Lirasına çevir de sonrada iyi bir pazarlık yapalım seninle.'' Dostum, gardaşım Ailemizin Bangi Jampingcisi la diyor illa demiyor, Nuh'un da peygamber olduğunu aklının köşesinden de geçirmiyor herhalde... ''Tamam ağabey sen elli dolar karşılığı Türk Lirası ver o da kabulümüzdür, seni mi kıralım şimdi?'' Bilirim bilirim beni hiç kırmaz. Kaç yıldır tanışıyor isek? ''Ya birader elli dolar yaklaşık üç yüz lira yapıyor sen al iki yüz, şurada iki sallanacağız.'' Adam da tavırlar ''İnadım inat kıçım iki kanat.'' tiplemesine giriyor...

Eninde sonunda benim dediğime geldi. Birazdan yukarıya çıkıp da kendimi aşağıya salacağım. Uuuuf ne kadar heyecanlıyım. İlk defa böyle bir şey yapıp adrenalin salınım miktarına tavan yaptıracağım. ''Geç ağabey şöyle ayağına bağlayalım sonra da seni asansör ile yukarıya çıkartacağız, gerisi Allah kerim.'' Nasıl ya! ''Allah kerim derken, ne ima ediyorsun sen bana?'' oğlanda ciddi gibi ''Senden önce üç kişi çakıldı da onu şeyttiydim.'' Ehemmmm kem küm ohaaa! Baktı ki ben de bet beniz attı ''Yahu şaka abi şakaaaaa sen de inandın mı?'' İnanmadım da korkmuş gibi yaptım. ''Yok canıııııım anlamıştım ben zaten dalga geçtiğini.'' Bet beniz attıydı ama...

Hani MFÖ'nün Ali Desidero şarkısında da geçer ya ''Kahvedekiler ınınının diyor ınınının ınınının ınınının'' Şimdi bana da oraya çıkınca asansör ile herkes hep bir ağızdan ınınınının ınınınının derler mi acaba? Demeseler de atlayacağım işte, var mı ötesi? İyice terliyorum, her tarafımı ateş basıyor. Neredeyse kıçımdan çıkıyor ter. ''Hadi birader hadi bir an önce çıkar tepeye de atlayalım.'' demeye kalmadan hanım ile çocuklar karşıdan görünmezler mi... Telaşlar hemen ortaya dökülür... ''Ahmeeeeeet Ahmeeeeeet sen ne yapıyorsun yahu, aklını peynir ekmek ile mi yedin?Çocuklarını yetim beni dul bırakmak mı istiyorsun? Boşarım seni hem vallahi hem de billahi!'' Oy ki oy oy! ''Yok be hanım çıkıp atlayacağım işte sanki beş dakika geç gelemediniz mi?'' Çocuklar bir taraftan, hanım bir taraftan feveran etmektedirler. ''Babaaaa babaaaaa, Ahmeeeeet Ahmeeeeet atlamaaaaaaa çıkma orayaaaaaaaaa!''İyi be iyi tamam anladık. Vazcayıyorum işte sayenizde... Tam asansör ile yukarı çıkacakken, bırakırım. Paramı alayım bari adamdan. ''Birader paramı versene çıkmadım yukarıya atlamadım.'' Adam da askerde jandarmaymış uyanığın önde gideni ''Biz de kuraldır abi parayı verdin mi ister atla ister atlama para geri verilmez.'' Gitti bizim üç kuruş, atlamadan. ''Vermezsen verme, benim size sadakam fitre zekatım olsun.'' Derin bir oh çekerler hanım ile çocuklarda... 

( Tam Bangi Jamping Yapacaktım Ki başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.