Bundan on on beş sene önce altmışbeş yetmiş milyon civarında idi nüfusumuz. Şimdilerde ise bir bakanımızın dediğine göre seksenbirmilyona gelmiş dayanmış. O zaman çok sık tekrar edilirdi ''Yetmiş milyon bizi izliyor ya da yetmiş milyon arkamızda.'' diye... Öyle diyor bakan bey de seksenbirmilyonunda desteği ile bu sıkıntıları aşacakmışız... Aşarız tabi aşmaya da yapılan hesap kitaplarda ufak bir hesap hatası var. Var olduğunu zannediyorum. Siz de bana hak vereceksiniz açıklayınca...


Tamam sayı olarak seksenbirmilyon olabiliriz, buna itirazımız yok asla ve kata, ancaaaak bu seksenbir milyonun en az on onbeşmilyonu hiç bir şeyden anlamayan bebebelik, bazıları yaşlı ve hasta, bazıları yatalak ya da bitkisel hayatta... Bilmem anlatabildim mi?


Ayrıca bir de şu var. Siz başta hükumette olabilirsiniz de sizin politikalarınızı da benimsemeyen bir dolu da insan vardır bu memlekette... Yanlışsam yanlış deyin... O sebeple seksenbirmilyon arkamızda ya da geçmişte olduğu gibi yetmişmilyon bizi izliyor gibi afaki söylemler hep havada asılı kalan seslenişlerdir.


Bu vatanın evlatları olarak, kimimiz sağcı kimimiz solcu, kimimiz orta yolcu, kimi liberal, kimimiz muhafazakar, velhasılı farklı farklı Türk Vatandaşlarıyız... Memlekette doğru ve düzgün işler yapılıyorsa her zaman devletimizin milletimizin arkasındayız yeter ki baştakiler bizlere yalan dolan söylemlerde bulunmasın. 


Şimdi ben de gitsem de üç yaşında ki torunuma ya da komşunun iki yaşında ki kızına ''Yavrularım sizlerde de bu vatana destek veren seksenbirmilyonun içinde imişsiniz.'' desem, trene bakar gibi bakarlar bana vallahi... Bir de ''Ne diyorsun sen ya kafayı mı yedin akşam akşam babalık?'' derler... Sene sonu rakamlar değişir diyeyim size. Sekseniki ya da seksenüç milyon oluruz gibime geliyor... İşin gücün yoksa kaç tane çocuk var memlekette, kaç tane yaşlı hasta, yatalak var, kaç tane zihinsel engelli, idiot, embesil, moron var, onları bul say bir bir hesapla seksenbirmilyondan çıkart, hükumetin ve politikalarının arkasında gerçekten kaç kişi var bulmaya çalış. Yok yaaaaa! 

( Seksenbirmilyonun Da Desteği İle Neler Olmaz Neler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 10.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.