Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 4.10.2018
Okunma Sayısı : 1549
Yorum Sayısı : 4

Kerkük ve çevresinin konjektürel seyrini çok yakından takip ediyorum ve göstergelerin ışığında yakın zamanda çok zorlu günlerin hatta yılların can kardeşlerimizi beklediğini biliyor ve çok üzülüyorum.
 
Ancak; "Her zorlukla bereber kolaylık vardır. İnşirah /6) Ayeti içime ferahlık veriyor ve asla umudumu zaferden yana kesmiyorum. Mehmetçik, Türkmen kardeşlerimizin daha fazla zulme uğramaması ve hürriyetlerine kavuşması için savaş veriyor.
 
İnanç ve imanla ve de azami gayretimizle mücadele ederek düşmanları aziz ve mukaddes topraklarımızdan def edeceğiz inşallah. La Galibe İllalah!
 
Şu zorlu günlerde bile Fener Edebiyat Dergisi'ni, Türk dünyasına ışık saçması için yayınlamaya devam eden can Türkmen kardeşlerimiz, Necati Ocakçı Hocam ve ben Mücella Pakdemir’e dergilerinde yer vermek suretiyle aynı coğrafyanın kaderini paylaşan insanlar arasındaki kopmaz bağların ne denli güçlü olduğunu bir kez daha tüm dünyaya göstermiştir. 


“Haklı olan kuvvetlidir. Hak kuvvette değildir." sözü ile yazıma son verirken;


KERKÜK FENER DERGİSİ nezdinde; Türkmen kardeşlerimize sevgi selam ve saygılarımı gönderiyorum.


Mücella Pakdemir

( Kerkük - Fener Dergisine Şükranlarımla başlıklı yazı M.Pakdemir tarafından 4.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.