*** Nerede varsa bir mağrur, birgün inanın olur mağdur.

.

*** Çelişkilerden bazen muhteşem değerler çıkar .

*** Karşı cinslerin birbirlerine icten, samimi davranislarina ve sözlerine başka anlamlar yüklemek zihniyetin cirkinligidir.

*** Mağrur olabilirsiniz. Ancak, beşeri ilişkilerde sevgi ve nezaketinizi ilave edebilirseniz saygınlikta kazanabilirsiniz.

*** Her şeye " evet " diyen insan , ya oyaliyor ya da dalga geciyordur.

*** İçinde tutmalı ve büyütmeli nefretini de sevgisinide bazen.

*** Yerine göre " hayır " demeyi bilmeli insan.

*** Özellikle kız çocuklarınızın isteklerini makul derecede yerine getirin. Nefslerinin korletilmemesi tehlike yaratabilir.

*** Sorunlar ortak çaba ile tespit edilmeden, çözüm üretilemez.

*** Yumruk kadar bir organ : kalp ! Bazen adı yürek ! Kimine göre Gönül ! Hani şu aklı olmayan şey ... Ne kadar çok sevgiler,sevdalar, tutkular barındıran bir yer. İşte orada da başlar sorular. Bir yeganesini barındırır baş köşesinde, eş, yar,evlat,torun
Ve sonra dost, yaren ve niceleri say sayabildigin kadar. Hepsi ayrı ayrı odaciklarinda gönlün. Geçinip giderler işte. Orası, insan olmanın imtihanı ve mabedidir bilenlerine.

*** " Seni seviyorum ! " ... Üzerinde uzlaşı sağlanması müşkül ve kişilerin izan ve duygularına kalmış , en çok anlam yüklemesi yapılmaya müsait bir bildirimdir.

*** Kalmayacaksam seni beklemekten hep ozlemlerde; ozleyeyim bırak gonlumce.

*** Hiç yorulmadim senin için koşmaktan. Nefes nefese çıktım sana ulaşmak var diye yokuşlardan.

 

*** " bazı kadınlar silah kullanmaz. Gülüşleri vardır ! " Ne güzel söz ! Ama işte o gülüşler bir yığın mağrur kadınlar yaratır. Oysa ; bakışları silah olarak kullanmanin hedefi iskalama ve mahcup olma riski de vardır. cunku; hedefe girmeyenleri unutmamak gerekir.. Ve o takdirde magrurlukta yerlerde sürünur

 


( Yaşam Heybemden - 122- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 28.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.