UEFA dan Euro 2024 Ü Alamadık

Bende Diyorum Ki Bu Adam Olmayan Adama

 

İrtibatsızlık değil itibarsız olmak yaşadığı vatan toprağında vatana ihanet etmek bazıları için çocuk oyuncağıdır, çünkü onda iman eksikliği itibarsızlık o kadar tavan yapmıştır ki, bunu şeref sayar şerefini yerlere serer her gelen geçen basar geçer gider… İnsanın bir yönün belli olmaması satılmaya meyilli olması, yönünün olmasını ortadan kaldırarak satılık insan yapar, bu tip insanlar bunu da şeref sayar ve şerefini bir daha yerlere serer ve kendisi dahi üstüne basarak geçer, İşte Can Dündar bugün UEFA  Euro 2024 için kura da Türkiye’yi seçmeyince kendini adam saymayan bu adam ne demiş. " Demokrasisi olmayana top bile vermezlermiş" Bende diyorum ki bu adam olmayan adama, Senin gibi birini verdik daha ne istiyorlar.

Mehmet Aluç


( Uefa Dan Euro 2024 Ü Alamadık başlıklı yazı kul mehmet tarafından 27.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.