Üç aydır üzerine çalıştığım öykü kitabım Ayarsız, geçtiğimiz hafta Gece Kitaplığı etiketiyle satışa sunuldu. D&R, İdefix, Kitap Yurdu başta olmak üzere birçok kitap satış sitesinde bulmanız mümkün.

Gerçek kitapçılarda da yer alması için girişimlerde bulundum tabii. Yakında meyvelerini toplamayı umuyorum.

21 öyküden oluşuyor. Farklı hayatlar yer alıyor. Kimisi sizi güldürmeyi, kimisi üzmeyi, kimisi de korkutup kaygıya düşürmeyi hedefliyor. Bu ayarsızlıktan bir ahenk ortaya çıkıyor.

https://www.kitapyurdu.com/kitap/ayarsiz/473550.html&manufacturer_id=209736

https://www.dr.com.tr/Kitap/Ayarsiz/Edebiyat/Roman/Turkiye-Roman/urunno=0001777480001

https://www.idefix.com/Kitap/Ayarsiz/Edebiyat/Roman/Turkiye-Roman/urunno=0001777480001


Tanıtım bülteninden:

Mesleğimin ne olduğunu açıklayamam. Söylenecek bir şey değil… 

“Ne işle meşguldün sen, Selçuk?” diye soran arkadaşlara, “Serbest meslek…” diye yanıt vermek artık alışkanlık halini almıştı. “Ne iş…” diye başlatılan bir soru tamamlanmadan “serbest meslek…” diye cevabını yapıştırır, hızla konuyu değiştirirdim. Dikkat çeken harcamalarım, iyi giyimim, biraz şüpheli hale getirdi beni. Bundan dolayı arkadaşlıklarım uzun vadeli olmazdı. Zaten hiç de zamanım olmadı arkadaşlıklar için.

Yılbaşları, yaz ayları ve diğer bazı zamanlarda yoğunlaşan işlerim, gizli olması gereken görüşmelerim, resmi olmayan anlaşma metinlerim… Bak, gördün mü? Sen de şüpheyle bakıyorsun bana. Tamam, tamam… Sana anlatacağım. Zaten aramızda kalacak, biliyorum. Şimdi bir iş görüşmesine gitmek için yola çıkıyorum. Sana yolda her şeyi anlatacağım. Ama önce biraz kendimden bahsetmeliyim.


( Öykü Kitabım Ayarsız Çıktı başlıklı yazı Dogan Özcan tarafından 26.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.