SİYASETİN MASALI

   Çocukluk yıllarımızda seksenleri ucundan kıyısından yaşayanlardanız.Anadolu da aşırı bir fakirlik vardı.Çaylar yüz gramlık paketlerde satılırdı.Bakkallardaki çeşitlilik bisküvi, gofret ve lokumdan ibaretti.Alım gücü ala bildiğince sınırlıydı.Yani kendi yağıyla kavrulmaya çalışan bir Türkiye.
   Seksen darbesi sonunda sayın Turgut Özal tek başına iktidar oldu.Bir anda memleketin refah düzeyi artmaya başladı.Bit pazarından giyinenler mağazalardan, kara lastik giyenler ayakkabı giymeye başladı.Fabrikalar durmadan işçi arıyor, anonslar durmuyordu.Tabiki bizler kerameti sayın Özal da arıyorduk.Oysa yabancı sermaye Türkiyede ki istikrarı görmüş ve tek partiye güvenerek yatırım yapmaya başlamıştı.Bu böyle devam edip gitti.Yabancı sermaye bizim gibi ülkelerin çehresini değiştirir.Yabancı sermaye yapılması gerekenleri hakkıyla yapar.Bizim ülkemiz sanayiyi ve finansı bu yabancı sermayeden öğrendi.Ama ne yazık ki bizler kendi memleketimizde yabancılar kadar dürüst olamadık ve hala olamıyoruz.Bizim gibi her şeyi ile dışa bağımlı ülkeler için yabancı sermaye çok önemli.İki binli yıllar itibarıyla seçilen Ak Parti de aynı patlamayı yaşadı.Biz yine kerameti başka yerlerde aradık ve aramaya devam ediyoruz.Artık şu uykudan uyanıp gerçeği görelim.Bütün keramet uluslararası finans ve sanayi kuruluşlarında.Yıllardır kendi kendimizi gazlayarak yaşam sürdük.
Türk milleti haram yemez
Türk milleti namusludur
Komşusu açken uyuyan bizden değildir
Bu memleketin mayası sağlamdır
İyi güzelde kardeşim; bu soygunları, bu vurgunları, bu adaletsizlikleri  kim yapıyor.Dışarıdan gelen Yahudi ve İngiliz yatırımcı mı yapıyor.Bir araştırma yapılsın, Türkiye de hakkıyla kim vergi ödüyor" diye kesinlikle yabancılar birinci sırada çıkar.Dürüst olmak lazım.
   Artık şu hamaset yapmayı ve hamasete prim vermeyi bırakalım.En zor durumda bile bir aylığını ülkeye bağışlamak istemeyenler tarafından yönetiliyoruz.Halk bu durum karşısında tükendi artık.Dünya beşten büyük safsatalarını bırakalım.TL' yi Euro dan büyük yapmaya bakalım.Bunları artık kimse yememeli.Ardımızdan on beş milyon gençlik geliyor.Bu söylemlerle elimizdeki bir avuç yabancı sermayeyi kaçırır Türkiye seksenlere dönerse...
   "YANDI GÜLÜM KETEN HELVA"

( Siyasetin Masalı başlıklı yazı çiftci baba tarafından 26.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.