İKİ KERE İKİ
Kayseriliye sormuşlar.2 kere 2 kaç eder? 
Cevaplamış : 
-Alıyor muyuz, satıyor muyuz... 

**

ŞİŞELERİ
Akıl hastanesinde birgün bir deli, bir hasta bakıcıyı yanına çağırır,
- Bana çabuk 5 şişe kola getir, der.
Hasta bakıcı bu duruma kızar ve hastaya beş tane tokat atar ve
- Al işte kolalarını, der.
Aradan zaman geçtikten sonra yine aynı hasta, bakıcıyı yanına çağırır ve bakıcıyı tokatlar. Bu durum karşısındar bakıcı hastaya
- Ne oluyor? der.
Hasta cevap verir,
- Şişeleri getirdim abi... 

**

AĞLAMAYA DEĞMEZ
Cemal Askere gidiyormuş. Cemal’ in annesinin sürekli ağladığını gören Temel, kendince kadıncağızı rahatlatmak istemiş:
– Anacağum niye aylaysun. 2 ihtimal vardur. Ya geri planda kalur, ya da cepheye gider. Geri planda kalırsa sorun yok. Cepheye giderse iki ihtimal vardur. Ya yaralanur, ya da yaralanmaz. Yaralanursa iki ihtimal vardur. Ya iyileşir, ya da iyileşmez. İyileşirse ne ala, bir daha cepheye cöndermezler. Ama ölürse yine 2 ihtimal vardur. Ya cennete gider, ya da cehenneme.  Cennete ciderse iyi, cehenneme ciderse de öyle bir evlat için ağlaya değmez da...

( Kahkahası Bol Gülmekten Bayıltan Komik Fıkralar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 25.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.