Sizde zamanında Beyoğlu'na ya da İstiklal Caddesine çıkıp da piyasa yaptınız mı? Öyle diyorlar oralarda piyasa yapılıyormuş... Nemenem bir şey bu piyasa yapmak... En iyisi, biz de durup dururken piyasa yapmasak da, biraz piyasaların nabzını tutalım... Tutalım bakalım da piyasaların iyileşme umudu var mı acaba, onu inceleyelim...


Piyasa, gel bakalım hele yanımıza uzat kolunu nabzına bakacağız kız... Hay Allah nabız atmıyor mu ne? Sanki durmuş gibi piyasaların nabzı... Azıcık narkoz mu versek ya da kalp masajı mı yapsak? Oy oy oy oy oy! Vay benim dertli başım, vaaaaay benim kaygusuz aşım! Ne oldu piyasalara böyle neler olduuuuu! Lelelelelelelelelelelelelelelelelel!


Nabzı gitmiş piyasanın. Acaba neler etsek? Hayır, beyin ölümü gerçekleşirse organlarını da bağışlasak mı bağışlamasak mı? Biraz dolar, euro ya da boş verin onları Türkiş Lira pompalasak damardan acaba nabız normale döner mi? Borsa da kan kaybediyormuş bu arada, ona da kan vermek lazım. Kankadır bunlar, bilirsiniz, piyasalarla...


Makineye mi bağlasak ne yapsak? Biraz kredi bulmamız lazım piyasaların canlanması için. Bulduk, bulduk, bulamadık ne halt edeceğiz? Onuda mı Sam Amca'ya ve biraderine soracağız? Bu piyasaların nabzı da çok acayip canım. Bir atıyor, bir atmıyor, bir yatıyor... Yata yata da olmaz ki... Yata yata sadece karpuzlar ve kavunlar büyür...


Piyasanın da kendi yasaları, kuralları var. Piyasanın yasalarına da uyulmazsa adamı bir dakika da ham yaparlar. Ham yapmakla da kalmazlar, un gibi öğütürler... Öğütmekle de kalmazlar bir üfürükte yok ederler, diyeyim size... Dolar ve Euro çıktı mı benim tansiyonum tavanlara çıkıyor, kan şekerim düşüyor, kolesterolüm yükseliyor, velhasılı kalbim küt küt atıyor... Küt diye düşerim sonra ha bu piyasaların yüzünden... 

( Piyasaların Nabzını Tutayım Bakayım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 25.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.