** Eskilere dalıp gidiyor gözlerim her gece yarılarında. Bir bakiyorum ki hep sen varsin geçmiş zamanlarda. Kokun geliyor, saçların sereserpe kollarımda, şu anda yine sen varsin. Alışkanlık işte, başka yolu , çaresi yok ; sen olacaksın gelecekte de..

** Merhaba Eylül ! Sana hep hüzün ayı derler. Yapraklar sararıp düşer ya dalından. Umurumda değilsin. Nasılsa , Eylül'de olsan, hep açar içimde yepyeni tomurcuklar.

** Sen, ben deniz ve birde gökyüzü bak her yer masmavi birde yağmur taneleri.. Yeter de artar. Bırak artık bahaneleri.

** Yol verdim hüzünlü bulutlara... Şimdi yağmurlar uzaklarda.

** Gözlerin gözlerime değince onlarca martılar uçuyor çığlık çığlığa...

** Bedenim gibi hayallerimde yoruldu artık.

** Kaç kez hasret yaşar bir gonul ? Hasretlere mahkumiyetler ne de zor.

** Loşlukta sıtmaya yakalanmış gibiydi ampuller. Ve ara sıra beliren soluk renkli suratlar.

** Bir bir topladılar benden aldıklarını. Ve kaçıp gittiler bavullariyla.

** Siren seslerinde özlemlerim.

** Katıktı húzünler yokluğunda lokmalarima.

** İlkindilerde yoruldum , daha akşam olmadan.

** Martılar nara atıp turluyor gökyüzünde. İyice zom olmuş gece bu şehirde.

** Vur istediğin kadar coşkun dalgalar gönlüme. Getirdigin huzunlerde olsa, değil umurumda. Gideceksin cezirlerde nasılsa .

** Senin dilin gözlerinde. Bak ve anlat ömrümce.

** Bir serinlik var esen rüzgarda. Bir bir düşmekte sararmaya yüz tutmuş yapraklar yuvalarindan... Bir güz mevsimi daha yola çıkmış şimdiden.

** Her çay içişlerde yeniden demledik sevdamızı buram buram...

-** Geceler, ne acımasızsın. Yanlızlıkları vurursun yüreklere, dayan dayanabilirsen. Mislince artar, kanatırsın bedenleri. Bir bakmışsın dost olmuşsun istemeden tekliğine. Sarılırsın sımsıkı çaresizliğine. Bir yudum nefes alt tarafı işte. Al alabilirsen, ver verebilirsen. Zorsun be gece. Kelimeler galeyana gelir hece hece. Ah bitmelisin artık be.

** Birlikte büyüdük seninle. Sevdamızı büyüttük gönül gönüle. Koştuk, düştük, kalktık elele. Bir mısra düştü her günümüze. Diri ve genç kaldı sevdamız yaşlanırken. Ve şimdi kocaman bir şiir oldu satır satır sevdamız. Hadi okuyalım baştan sona torunlarımıza.

 


( Yaşam Heybemden-- 120 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 25.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.