*** Ahlaken mazbut, çalışkan ve mesuliyet sahibi bireyler arttıkça toplumumuzun sırtı yere asla gelmeyecektir.

*** Beşeri ilişkiler ve sosyal konularda eleştiri ve önerilerde bulunmak dedikodu değil, gözlemleri belli bir üslupta dile getirmektir. Bunu anlamak için bilgi ve kültüre sahip olmak õn şarttır .

*** Gizli birşeyi açığa vurma, açıklama ve yaymaya İFŞA denir. Bilinen birşeyi söylemek ise tekrardir. Bazı sıfatlar şahısın kendini öyle tanımlaması ile değil kamuoyunun değerlendirilmesi ile kazanılır.

genç görünümlü ama zihinsel yeteneğini yitirmiş kişiliksiz cahil muptezeller varken !

*** Uyarı ve tenkitler toplum içinde değil, birebir yapılmalıdır.

*** Hassas ve umursayan insanlarda tenleri kurdesenler sarar.

*** Toplumumuza en büyük hizmet ,üstün hasletlere sahip ahlaklı ,dürüst, çalışkan, vicdan ve merhametli ve şerefli evlatlar yetistirmektir. Anne babanın en büyük referansı evlatlarıdır.

*** Kırgınlıklarda boğulan yureklerin feryadı vicdanları tırmalar.

*** Sorgulamayan , ezberci kisinin fikir üretmesi mümkün değildir.

*** İnsan yaşadıkça , ne de çok insan girer hayatına. Sonra bir bakmışsınız o kalabalıktan çok azı kalır. İşte onlar her şartta yanınızda olan dostlarinizdir. Gerisi bir varmış bir yokmuş da yerini alırlar.

*** Tokmak elimde. Vurdukça ses verirsin elbette.


( Yaşam Heybemden --118- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 24.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.