*** Malumun ilanı ifşa değil, hatirlatmadir.

*** Bir konu ve kisiyi eleştirmek dedikodu kapsamına girmez. Hele de bu açıktan kamuoyu önünde yapılıyorsa.

*** Toplumun tümünü göz önünde bulundurmadan, kişi,zümre ve grupların istifadesine sunulan yasalardan menfaat sağlayanlar " kul hakkı "ile göçüp gideceklerdir.

*** Beğenilme duygusunu tatmin için , illa da açık saçık , cezbedici pozlarıni sosyal medyada paylaşmak etik değildir. Aldığınız beğeni ve yorumlarda bir anlık göz zevkinin tatmininden kaynaklanır.

*** Kıskançlık güzel bir duygudur. Makul olanına can kurban. Ama herseyde kıskanç olmak sevgiyi Ispatta bir araç olarak kullanılıp asıl duygunun kamuflajina alet edilmemelidir.

*** Eleştiri, tenkit ve hakaret ayrı ayrı anlamlar ifade eder. İnsanlar eleştirilere açık ve hoşgörülü ama hakaretlere kapalı olmalıdır. Aksi takdirde mislince bedelini öderler.

*** Adil ve merhametli insanlar , karşısındakinin hatasını münasip lisanla soylemeyip içinde cigliklara dondururse bireye katkı sağlayamazlar.

*** Yaşarken hak saydıklarımız , ebediyette belki borcumuz ve gunahimiz olarak karşımıza çıkacaktır.

*** Daha doğuşta herseyde akıl varken,gönüllerde akıl yokluğu bu kadar çelişkili hayatlar yasansin diye galiba.

*** İnsanın en büyük ve keskin silahı dilidir.

*** Masalıda, romanıda yaşar insan. Sonra toplanir hepsi bir hikayede. Bir varmış bir yokmuş işte..

*** Ahlaken mazbut olmayanlar cahil sıfatına sığınırlar.


( Yaşam Heybemden -117 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 24.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.