*** Nezaket pazarda satılmaz. Kültür, aile ve terbiye ile edinilir.

*** Doğruları konuşmaktan ne pahasına olursa olsun vazgeçilmemelidir.

*** Kaybederek, kırılıp dokulerek, aci cekerek elde edilen yaslilik devresinin kiymetini biliniz

*** Hayatı sloganlaştırmak ufkunuzu daraltır ve zora sokar.

*** Çok bilgili olanin ifade etme yeteneği yoksa bir anlamı yoktur.

*** Bir insan tüm kütüphanedeki eserleri okuyup kendini kültürlü zannedebilir. Ama kendine ait bir düşünce ve fikre sahip değilse bir anlam ifade etmez.

*** Ne mal , ne mülk. En büyük sermaye guzel insan ve yüksek karakter sahibi olmaktır.

*** Vicdan ve merhametin az olduğu toplumumuzda, bu hasletlere sahip kişilerin pozisyonlarını korumaları daima örnek teşkil edecektir.

*** Aşırı kıskançlık sevdanın göstergesi değildir.

*** İnsan, hiç kimseyle paylasmadığı sırlarıyla içsel olarak yüzleşmelidir.

*** Anlamını bilmediğiniz kelime ve tanımları gelişi güzel cümle içinde kullanırsanız okuyucusuna sırıtırlar.

*** Namus hiç kimsenin bacak arasında değil vicdanlardadir.

*** Her insanın tepesinde gezen bir kaderi vardır. Buna rağmen son nefese kadar mücadeleye devam edilmelidir. Allah ilahi kitabimizda " biz sizin kaderinizi cabaniza bağlı kıldık " buyurmaktadir.


( Yaşam Heybemden- 116-- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 24.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.