Vatan toprağı her zaman mübarektir. Biz Türkler vatan tehlikeye düştüğü zaman kadın, erkek, çoluk çocuk demeden koşarız cephelere... Kimimiz şehit olur, kimimiz gazi... Şehitlik ve gazilik, büyük bir onurdur bizim için... Bu gün 19 Eylül Gaziler Günü... Kutlu olsun vatana sevdalı tüm gazilerimize... Şehitlerimize de Allah gani gani rahmet eylesin...


Kurtuluş Savaşı gazilerimizin hepsi ahirete intikal ettiler. Şimdilerde Kore Gazilerimiz Kıbrıs Gazilerimiz ve tabi Güneydoğu Gazilerimiz hayattalar... Allah hiç düşünmeden canını ortaya koyan bu kahramanları iki cihanda da aziz etsin. Bu gün bu vatan dimdik ayakta ise gazilerimiz ve şehitlerimiz sayesindedir...


Türk Milleti olarak her zaman savaşa karşı ve barıştan yana olsak da savaş kaçınılmaz olduğu zaman, cepheye gitmek için, kadını, erkeği, çoluğu çocuğuyla bir an bile tereddüt etmeyiz. ''Gazi, vatan sevgisinin sembolüdür. Şehit ve Gazi, toprağı vatan; insanı ulus yapan değerlerdir.''


''Söz konusu vatansa gerisi teferruattır.'' demiştir en büyük gazimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk. Biz Türkler sevdiklerimiz ile helalleşip koşa koşa gideriz vatana omuz vermeye... ''Bayrakları bayrak yapan üstünde ki kandır, toprak eğer uğrunda ölen varsa vatandır.'' dizelerinde ne güzel anlatılmış vatan sevgisi Mithat Cemal Kuntay tarafından...


Ne mutlu bize ki uğruna ölünecek kadar çok sevdiğimiz bir vatanımız var. Ne mutlu bize ki vatan dara düştüğünde canını düşünmeden verebilecek milyonlarca erkek, kadın, çoluk çocuk insanımız var... Bu mübarek gün Gaziler Günü hayatta ki tüm gazilerimize kutlu olsun. Herhangi bir çıkar beklemeden bu vatana hizmet eden gazilerimize de toplum olarak gereken saygıyı göstermekte asla tereddüt etmeyelim... Bu gün bu güzelim vatan topraklarında hür ve mutlu yaşıyorsak, gözünü budaktan, canını vatandan sakınmayan bu kahramanlar sayesindedir. Allah hepsinden razı olsun... 

( Ne Büyük Onur Gazilik başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.