** Nezaket bazen insana çok sey kaybettirir.


** Her eserin bir sahibi vardır. Ya bu muazzam tabiatin sanatçısı ?


** Bir şeye inanmadığı halde; inaniyormus gibi davranmak riyakarlik ve ikiyüzlülük tür.


** Öz güveni olmayanlar; başkalarının desteğini almadan ayakta kalamazlar.


** Bir konuya felsefik olarak yaklasilmadiginda ortaya sadece ezbercilik çıkar.


** İçindeki kendisiyle sohbet eden insandan korkmayın.


** Ayakları yok çocuğun. Oturmuş bir duvar dibine, tebeşir elinde ayak çiziyor kendine. Ve sen yürüyüp koşarken tekme atıyorsun gelene geçene.


** Olan olmuş, geçen geçmiş gitmiş. Neyini merak edeceksin ki. Zamanindaydi, mişlerde kalmış.


** Lens; gözlerin elbisesidir.


** Gayet açık bir espriyi anlama yetisi olmayanlara vaktinizi ziyan etmeyin.


** Ehlinden çıkan sözler demli çay gibidir. Herkes tadına varamaz. Bazıları sadece paşa çayına aliskindirlar .


** An gelir, insan aslına rücu etme mucadelesi verir.


** Benim kaatilim belli. Ama ne ihbarciyim ne de davacı.


** Bazılarının aklına değil, yüzüne tukurmek daha etkili sonuç verir.


** Bir sevda da en büyük haz ruhsal doyumdur.


** Her şeyin ilki hafızalarda ve gönüllerde unutulmaz izler bırakır.


** Birilerine sıfat koymadan önce , kendisinin hangi sıfata sahip olduğunu bilmeli insan.


** Aklen gel gitlere maruz kalındığında , bir şekilde Allah'a yakinlasir insan.


** Tesadüf yoktur bence. Onun adı vesile olmaktır. Ve takdir Allah'a aittir. Asl olan o vesilelerde güzeli ,hayrı yaşamak ve yaşatmaktır


** Çilesiz hayat çorak bir çiçek bahçesine benzer.


** Merhamet, şefkat ,sevgi ve sevda farklı fakat içiçe kavramlardır.


** Havlayan köpeklerden korkan , yoluna devam edemez.


** İnsan isterse cenneti, isterse cehennemi yaşar içinde.


** Söyleyemediklerimiz gece yarısı içimizde çığlık olup vals ederler.


** Nefret karşınızdakine değer vermiş olmanın tersten okunuşudur.


( Yaşam Heybemden- 113- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 13.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.