BABAMA SÖYLÜYORUM
Öğretmen küçük Emre'ye kızdı:
- Sana ödevlerini mürekkepli kalem ile yaz diyorum, sen hala kurşun kalem ile yazıyorsun. Bugün yine kurşun kalem ile yazmışsın. Emre utana sıkıla şu karşılığı verir: 
- Ne yapayım öğretmenim! Ben de söylüyorum babama ama bir türlü mürekkepli kalemle yazmak istemiyor.

**

İHTİYACI VAR
Nasrettin hocanın hanımı dere kenarında çamaşır yıkıyormuş. Bir karga sabunu kapıp kaçmış. Kadın telaşlanmış ve Hocaya bağırmış.
- Hoca, Karga sabunu kaptı
Nasrettin Hoca, karganın arkasından bakan hanımına şöyle demiş:
- Üzülme hanım; baksana kargaya, üstü başı simsiyah. Demek ki onun bizden daha çok ihtiyacı var sabuna.

***

HASTANENİN YANINA
Köyün birinde bir çukur varmış ve herkes bu çukura düşerek yaralanıyormuş. Köyün ileri gelenlerinden 3 kişi toplanmış.
Birincisi:
- Çukurun yanında bir ambulans beklesin hastaneye çabuk yetiştiririz. Demiş.
İkincisi:
- Çukurun yanına bir hastane yaptıralım düşenlerin hastaneye yetişmesi zaman almaz demiş.
Sıra Temele gelmiş:
- Sizde hiç akıl yok demiş, bu çukuru kapatalım hastanenin yanına bir çukur açalım.

( Gülerken Kahkahalara Boğulacağınız Fıkralar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 12.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.