'FETÖ metre' ile kriptolar deşifre ediliyor
''Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) ile mücadele kapsamında Deniz Kuvvetleri Komutanlığı (DKK) Kurmay Başkanı Tümamiral Cihat Yaycı'nın geliştirdiği "FETÖ metre" uygulaması ile kripto örgüt mensupları ve onları yönlendiren "mahrem imamlar" deşifre ediliyor.'' BASINDAN


Tabi ki santimetre, desimetreyi biliyorsunuz da fetömetre ne ayak, dediğinizi duyar gibi oluyorum. Fetömetre de toplumda ki fetöcülerin boyunun ölçüsünü alıyormuş... Sadece boyunun ölçüsünü almakla da kalmıyor, başka başka ölçülerini de alıyormuş bu fetömetre...

Fetö'cünün ayakkabı numarası kaç, gömleğinin yaka numarası kaç, evinin metrekaresi ne kadar, haram para ile mi alınmış, helal para ile mi, külot ve fanilasının numarası kaç. Bunların hepsi, evet bildiniz Fetömetre ile ölçülmektedir... Başka başka neler ölçülür Fetömetre ile irdeleyelim bakalım. 

Fetömetre, metrekareye, desimetrekareye, hektometrekareye, kilometrekareye kaç tane fetöcü düşer bunların hepsini bir bir ortaya çıkarır... Ayrıca bir de bunların karşılaştırmalı olarak analizini yapar. Metrekareye düşen fetöcüler ile kilometrekareye düşen fetöcülerin birbirlerine karşı durumlarını da ortaya koyar...

Fetömetreden en çok çekinen vatandaşlar ise derbeder olarak değilde darbeder olarak anılmaktadırlar... Bu darbederlere darbe seviciler de denilmektedir... Derbederlerden zarar gelmeyeceği gün gibi aşikar ise de darbederlerin çok tehlikeli oldukları bilinmektedir...

Fetömetre ile boylarının ölçüsünün alınmasından çok korkan fetöcüler, boylarının ölçüsünün alınmaması için her türlü yalan, dolan, alavere ve dalavereye başvurmaktadırlar... Bir kere boylarının ölçüsü de alındı mı, kimselerin yüzüne bakacak yüzleri kalmamaktadır... Ayrıca dış ülkelerde ki fetöcülerin de daha çabuk deşifre olması ve yakalanması için o ülkelere de fetömetrelerin gönderilmesi söz konusu olmuştur... Fetömetrelerin çoğalması bütün fetöcülerin uykusunu kaçırmakta, uyku uyuyamayan fetöcüler de uyanık olarak yine karanlık rüyalar görmektedirler... 

( Santimetre Desimetre Fetömetre başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 12.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.