OLDU CANIM BUYUR GEL🤗

Tatil bitti…
Okullar açıldı…
Herkes evine döndü…
Siz sahil sakinleri, artık tatil yapabilirsiniz😊
Hava sonbahara dönerken, deniz kenarları boşalmaya başladı.
Aklıma Kuşadası’nda yaşadığım yıllar geldi. Gerçekten de çok güzel ama bir o kadar da meşakkatliydi.
Marinanın hemen arkasında, önünde kocaman, rengârenk çiçeklerle çevrelenmiş olimpik bir havuzu olan 1+1 minicik bir daireydi evim.
Kışın ne arayanım olurdu, ne soranım.
Yaz gelinceeee😂😂😂
Yaz gelip de havalar ısınmaya başlayınca, dostlarınız, arkadaşlarınız, yakınlarınız bir anda sizi hatırlar.
-Ne haber, nasılsın? 
-Ay seni çok özledimmmm…
-Canım çok sıkıldı valla, şöyle bir yerlere gidesim vaaar.
-Eşim diyo ki; ‘ Seboş’un hiç sesi çıkmıyor. Bak gene yaz geldi. Geçen sene çok güzel zaman geçirmiştik, bu yıl gene gidelim.’
-Ayyy tatlıımmm… Vallahi dün gece seni rüyamda gördüm. Kız oralarda yapayalnız canın sıkılmıştır, kıyamam. İznimi alıp geliyorum, hiç merak etme.
-Arkadaşım yaaa…Benim oğlan kız arkadaşıyla orada. Kalacak yer bulamamışlar, oteller çok pahalı… Sen geldin aklıma. Zaten bir hafta kalacaklar. 
Dedim ki;’ Seboş teyzen seni sever, sana kıyamaz.’
Yarın sendeler haberin olsun! Ha unutmadan Paşamın doğum günü yarından sonra, artık bir şeyler yaparsın ha… 
-Canım teyzeemmm...
-Canım ablaaaaammm...
-Canım kardeşiiiiimmm...
-Canım arkadaşıııııımmm...
Bunun gibi daha pek çok yaldızlı sözlerle, ilkbaharda başlar gelmeye ziyaretçiler.
Bazen öyle olur ki; özellikle Temmuz ve Ağustos aylarında 1+1 evinizde 10-15 kişi yatılı misafiri ağırlamak zorunda kalırsınız. 
Bunlar genellikle sizin evinizde tanışır, kaynaşırlar; gelecek yıl gene aynı günlerde sizi ziyarete gelirler(!)
Başa gelen çekilir, yapacak bir şey yok😩
Her arayana ‘Oldu canım buyur gel!’ derken, o anki ruh halinizi konuklarınız asla bilemezler.
Bu hengâme 3-4 ay sürer.
Kimileri çok eğlenir, mutlu olur… Bazen teşekkürü bile unuturlar giderken; Sineye çekersiniz.
Bazıları ise en ufak bir şeyden kıl kapar, sizi canınızdan bezdirir.
Yaz boyunca mutfaktan çıkamazsınız, çarşaf havlu yıkamaktan, ev temizlemekten bitap düşersiniz.
Dedim ya; çok zordur yazlık sahibi olmak. 
Yazlık almadan veya tatil beldelerine yerleşmeden önce; iyi bir kasaba mı gidersiniz, nasıl yaparsınız bilmem ama sinirlerinizi aldırmanız ve iyi bir spor salonunda kas yapmanız gerekir. 
Ya da en iyisi Doğu’ya yerleşmeniz😜
Ben 5 yıla yakın Kuşadası’nda yaşadım ve doğru dürüst denize giremedim. 
Sağ olsun o kadar çok sevenim vardı ki🙄
Sonra Iğdır’a taşındım; o kadar ısrar etmeme rağmen, bir Allah’ın kulu  gelmedi ziyaretime.
‘Yahu uçak biletinizi alayım. Sizi çok özledim ben gelemiyorum, n’olur siz gelin.’
‘I ıııhhh’
Kimseyi ikna edemedim.
Umarım anlatabilmişimdir. 
Bir dostu, arkadaşı özleyip hasret gidermek için ziyarete gitmek faklı bir şeydir ama tatil yapacaksanız, tatil yapanları rahatsız etmeyin. 
Varsa paranız; gidin kalacak yerinizi ayarlayın, dostlarınızla bir çay için, yemek yiyin, hem siz mutlu olun, hem onları mutlu edin.
Şimdi nerede miyim?
Rizeeee…
Ben misafiri çok severim, hadi kopun gelin😊
Yol paranızı karşılayamam ama başımın üstünde yeriniz var BUYURUN GELİN 🌷🌼

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
11 Eylül 2018
( Oldu Canım Buyur Gel başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 12.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.