Kuşların dünyası

Kuşların aralarında şu hararetli konuşma geçtiğine tanık oldum:
- kimdi o, olağanüstü kongre isteyen delegeler, aha da toplandık işte ötsünler bakalım.
- biziz başkanım, açız, sususuz, iç güçler bizi çekemiyor, dış güçler değil su vermek, bir kaşık suda boğacak
- tamam da bu şekilde toplu olarak daha çok hedef tahtasındayız, bir taşla 1000 kuş vuracaklar, yine su yok, yine yem yok.
Dağılalım herkes ayrı ayrı su ve yem kaynağı araştırsın bulanlar kuş diliyle hepimize telgraf çeksin.
- haklısınız başkanım, bu insanlar b*kumuzdan bile gübre olarak yararlanırlar, üç tas buğdayı çok görürler bize, kartallar da zayıf düşmemizi kolluyor zaten.
- dağılalım ve karnı tok, sırtı pek olağan kongre için toplanırız. Böyle topluca kartala şahine av olmayalım. Kazan kaldırmanın sırası değil.
- haklısın başkanım, yaşasın kuşların kartallarla mücadelesi.
Önce can, özgürlük ve aş, baş olmak ise boş uğraş.
"Puştlara ölüm, kuşlara hürriyet" şarkısını söyleyerek gökyüzüne dağıldılar.
Ben de tebessüm ve hüzünle izledim.
09.09.2018
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( Kuşların Dünyası başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 9.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.