Kalp öyle bir varlıktır ki, kime göre küçük, bedenden pis kanı alıp ve temizleyip temiz kanı vücuda pompalayan bir organ. Ama aslında kalbinin sesini dinleyip anlayanlar için hayatın kendisidir.  Sevmek onunla başlar, alev alev yanar, yari için. Herkese kalpte bir yer vardır ama en büyük yer elbetteki yari içindir. Ona kavuşmak için hayattan uzaklaşır, dosta düşmana tavrını değiştirir, tövbeler eder, kendinden bile vazgeçer. Gündüzlere düşman olup geceler boyu gözyaşı döker. Varoşlar gibi sokaklarda dolaşıp yolun sonuna ulaşabilmeyi ümit eder. Fakat o yolda da ancak iki şansı vardır. Kazanmak ya da kaybetmek. 
Yarın gözlerine bakınca içi ayrı bir atar, sanki  hayatı değişir. Aşkına karşılık görünce içinden ufuklara çıkar. Belki de o zamana kadar hiç yaşamamış olduğunu düşünüp, yeniden doğmuş gibi hisseder kendini. Ama gösterdiğgösterdiği sevgiye karşılık bulamayınca, her şey kararır. Kaderine küser ve anlar ki Ferhat olup dağları delse de Kerem olup uzun yollrı geçse de bir faydası olmayacak ve yarine ulaşamayacaktır. Sevmeye tövbe eder,  tövbesini bozar, intihar etmeye kalkar, Allah'tan korkar. Aşkın acı ve cezasını yıllarca içinde taşır lakin değişen hiç bir şey olmaz. Çaresi sabredip gönlü teselli etmektedir. İşte bedenin bile taşıyamayacağı her şeyi kalp taşır...
BeniTan
( Kalp Öyle Bir Varlıktır Ki başlıklı yazı BeniTan tarafından 2.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.