Resim galerisinde ziyaretçiler bir yandan ikramların tadını çıkarıyor bir yandan şaşırtıcı tabloları seyrediyorlardı. Her bir tabloda aynı kadın kalp yerinde kocaman bir boşlukla karanlık mekânlarda resmedilmişti. İç merdivenlerin başında şık giyimli kadın ressam belirdi. Elini tırabzanda kaydırarak aşağıya indi. Başlar kadına çevrildi. Kıyafetindeki ayrıntılar özenle seçilmişti. Kolyesinin siyah ucu spotların altında yürürken ışıldıyordu. Ziyaretçiler hayranlıkla çevresinde toplandılar. Resimler hakkında soru soruyorlardı. Küçük bir çocuk büyüklerin arasından sıyrılıp ayaklarının dibine sokuldu. “Kalp yerleri neden boş?” Kadın çocuğun çenesini tutup kaldırdı. Göz göze geldiklerinde kulaklarında ‘Anne, anne!’ çığlıkları yankılanıyor, gülümseyen yüzünün altında alevler yükseliyordu. Diğer elinin baş ve işaret parmağıyla kolyenin siyah ucunu sıkmış tırnaklarının altı toplanan kanla kızarmıştı.

( Kalpsiz başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 28.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.