-Bu olay  2017 yılının Haziran ayında yaşandı. Olayın geçtiği yeri söylemeyecektim ama inandırıcı olmaz endişesiyle söylüyorum.
-Benim 2-3 günde bir gidip İstanbul'un boğucu havasından birkaç saat uzaklaştığım, stres attığım bir yer var: Ömerli...
-Şile yolundan giderken Ömerli'ye 4 yerden sapak ayrılır ve ben genellikle ikinci sapaktan dönerim. Otomobilin hızını azaltırım dönünce, çünkü biraz ileride beni bülbül sesleri karşılar. (Ne oldu bilmem, iki haftadır bülbüller de ötmez oldu.)
-Saptıktan 100 metre sonra bir hayvan barınağı vardır.
-İki ay önce baktım hayvan barınağının önünde beyaz önlüklü bir bey, iki adam ve bir genç bayan var.
-Beyaz önlüklü belli ki veteriner. Kendi kendime dedim ki "Bunlar okumuş, aydın insanlar. Şunlara kitap vereyim. Arabayı durdurdum. Kendimi tanıtıp onlara kitap hediye etmek istediğimi söyledim.
-Keşke söylemeseydim, çünkü bir dayak yemediğim kaldı.
-Veteriner okumaya zamanı olmadığını söyledi. Ben de "sizin gibi tahsilli bir insan okumaya zaman ayırmıyor mu?" diye sordum."Okurum ama mesleki eserleri..." dedi.
-Yanındaki sivil kıyafetli kişi "Kardeşim hadi git işine, Ömerli köyüne git, oradaki okullara ver. Burada kitap isteyen yok." dedi kabaca.
-"Beyefendi ben Ömerli'ye 6 senedir haftada 2-3 kere gelirim ve oradaki hem çocuklara hem de yetişkinlere çok kitap verdim." dedim.
-"Ben seni orada hiç görmedim." diye bir de adam beni yalancı çıkarmaya kalkmaz mı?
-Size teessüf ederim ama hiç olmazsa belki şu genç bayan almak ister, dedim.
-Veteriner hemen atıldı."İstemez istemez, o zaten stajyer..." diyerek bayan adına son noktayı koydu.
-İçimden "yuh" çekerek oradan ayrıldım.
-İşte kitap konusunda geldiğimiz son noktaya acı bir örnek...
( Kitapla İlgili Üzücü Bir Anım başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 28.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.