Beceremiyoruz bir türlü bu protesto olaylarını... AB Ülkesi Hollanda ile seçim zamanı aramızda yaşanan gerginlik için, arkadaşlar gidip portakal bıçaklıyorlar... Güler misiniz ağlar mısınız halimize? ABD'yi yani Sam Amcayı protesto için dolarları kesiyorlar makasla ya da bıçakla... Bir de bu var yeni duydum bunu da ''Berberler Amerikan Tıraşı yapmıyorlarmış.'' Rusları protesto için de Rus Salatası yemeyelim, hadi bakalım... Amerikan Malı cep telefonlarını çekiç ile parçalamaya kalkanlar... Ya arkadaşım bu kadar salak mısınız, anlamak zor. Zaten parasını vermişsin bir şekilde, dünya kadar hem de, kime bu afran tafran? Seyreden Sam Amca çocukları da gülüyordur kahkahalar ile size diyeyim...


Protesto böyle olmaz. Telefonu kırıp, dışarı çıktığında da elinde Amerikan Sigarası ile hava atamazsın. Ancaak, güçlü bir ekonomin varsa, sana karşı bayrak açan ülkeler ile göze göz dişe diş mücadele dersin... O da büyük ölçü de üretim ile yerli ve milli sanayi ile olacaktır... Bunun her zaman bilincinde olmamız lazım...


A benim saftiriklerim, doları gidip de makas ile keseceğine git Türk Lirasına çevir, en azından o daha mantıklı... Telefonu çekiç ile kıran amcam, git sat telefonunu, bir tane yerli telefon al ya da hoşuna giden ve bize dost olan bir ülkenin telefonunu kullanmaya bak...


Bu tip davranışlarla komik olmanın bir alemi yok. Sadece insanları kendinize güldürür, hem de gülmekten öldürürsünüz... Hadi bir de Amerikan Malı televizyonun var onu da mı parçalayacak sın? Bunlar sadece ilgi çekmek için yapılan varyetelerdir...


Senden ekonomik olarak daha güçlü bir devletin ekonomisi ile çok daha alternatifli mücadele şekilleri vardır ekonomi ve iktisat biliminin içerisinde... Bunları da okuyup araştırıp öğrenebilirsin... Güldürmeyin insanları kendinize telefonları çekiç ile parçalayarak, gaza fazla geliyorsunuz, gelmeyin... Daha ne diyeyim yurdum insanına aklınızı başınıza devşirin... 

( Böyle Protesto Olmaz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.