Aşk sonsuzdur , peki ya insan , bizler ? Ebedi değilsek dünyada , niye çamurda dizler ? Niye önünde eğiliriz , geçip gidecek olanın ? Aşkın cinsel organı olmaz , akıl yok mu sizde ? Eğer kanatların yoksa , ki dünyada olamaz ; O zaman aşkın varlığını dudaklarına dolama ! Kendi mutluluğumdan verip , adam etmişken kalbimi ; Bir yıl önce çıkarttığım yere , yeniden sokamam ! Sana sen diye başlayan bir afet daha , dinle , Sensizlik , iki güzel kelime arasında duran ünlem ! Eş değersin ömre , soğuk aşk gecelerinde , Sen ayın ısısı , ruhuma sardığım battaniyem.. Özlemek , bir bakıma öğrenmektir bence , Ölümü bana madem sen öğrettin , tetiği sen çek.. Sonunda ben ve sen , iki ayrı şeftaliyiz ; Olgunlaşıp düştüğümüz noktada , buluşacağız er geç !
( Er Geç başlıklı yazı B tarafından 27.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.