Ali topu tut, Ali Topu at, at Ali At... Koş Ali koş... Ali topu tut, Sam Amcaya sakın atma... Topu Sam Amcaya attın mı patlatır maazallah Sam denen amca... Hıyarın teki de ondan... Oysa ki bizim babalar dedeler, öyle bahçeye top kaçtı mı hemen topu alıp da bıçak ile kesmezler... Hem kessen ne geçecek eline? Çocukların üç kuruşluk zevkine kan doğrayacaksın... Sam Amca bir şeylere bir yerlere kan doğramayı sever bayağı...


Vampirler vardı eski korku hikayelerinde, kan ile beslenir, doyar, kan ile yaşarlardı... Bu Sam Amca'da vampir gibi, yoksa yoksa, durun buldum biz buna Sampir mi desek? 


Aliyi tanırsınız canım, hani şu ilkokul birinci sınıfta hepimiz tanışmıştık, Cin Ali de derler... Topu tutar, topu atar, koş Ali koş dersiniz, bir an da koşar, bazen de coşar da coşar... Topu Sam Amcaya attınız mı Sam Amca da taca atar hep topu... Sam Amcanın aslında hiç bir oyunu oynayıp da sonunu getirdiği de vaki değil, onu da belirtelim...


Sam Amcanın oyunlarının tamamına yakını Alicengiz Oyunları... Kimi vatandaşlar bunun farkına varıyor, kimisi de varamıyor... Sam Amca kendini dev aynasında görüyor görmesine de aynalar da her zaman gerçeği yansıtmaz... Lunaparklarda görmüşsünüzdür, komik aynalar vardır, bazı zaman insanı şişman, zayıf ya da başka başka şekillerde gösterir... Bunun ki de öyle bir şey, o kendini başka başka şekillerde görüyor, görmeye devam etsin bakalım...


Sam denen Amca, sayıyla kendine gel, hayır gelmezsen de birileri seni kendine getirecek yakında merak etme... Bu kainatta ki dünya denen gezegende, iyi insanlarda var biliyor musun? İnanmam, bilmiyor musun? Bilmiyorsan öğren o zaman... Dostların Twitırı iyi kullandığını söylüyor, söylemesine de sakın beni ekleme kendi sayfana, sakın... Twitır sana ödül bile verir bakarsın sene sonunda... Ödül de ''Twitırdan mesaj atıp dünyanın içine eden lider.'' ödülü olur... 

( Ali Topu Tut Sam Amcaya Sakın Atma başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 20.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.