Yeni başlayan bir dizi televizyonumuzda... Bir çoğunuzda seyrettiniz belki ilk bölümünü... İki Üç tane değişik erkek ve bir o kadar da kadın tipi... Birbirleri ile olan gönül ilişkileri aktarılmaya çalışılıyor dizide... İsim olarak da tam on ikiden vurmuşlar seyirciyi diyebilirim... Koca Koca Yalanlar... Birbirlerini aldatan ve aldatmalarını kamufle etmek için birbirlerine söylenen sürekli yalanlar...

Bu tip diziler, tamam gülersiniz de içinde komedi unsuru da vardır illa ki yalnız bize ne katıyor, bizden ne götürüyor ona bakmalı... Seyirciyi ekrana çekmek, bu kadar dizi arasında gerçekten zordur... Ancaaak erkeklerin hovardalık diye tabir ettiği ve aslında, insanların gönül ilişkilerinde birbirini aldatması üzerine kurgulanmış bir dizi, seyredenlerinde aklında soru işaretleri ile birlikte, olumsuz düşüncelerin oluşmasına zemin hazırlayacaktır...

Burada yapılmak istenen resmen, amiyane tabir ile ''Eşeğin aklına karpuz kabuğunu sokmaya çalışmak.'' Ayrıca Rabbımız Allah cc.'de şöyle buyuruyor bir ayeti kerimede '''Kim güzel bir şefâatle şefâatte bulunursa (faydalı bir işe aracı olursa), ona bundan bir nasib vardır. Kim de kötü bir himâye ile şefâatte bulunursa, ona da bundan bir hisse vardır. Zîrâ Allah, her şeye gücü yeten (ve her şeyi gören)dir.' (Nisa, 85) Burada kötü bir eylemi, zinayı özendirmek vardır, ister kabul edin ister etmeyin...

Dizi de verilmeye çalışılan mesaj gayet açık ve net. ''Eğer ki eşinizi aldatmayı düşünüyorsanız, siz de burada ki insanlar gibi yapın.'' Bir çok çapkın erkeğin yaşadıkları ile dizide yaşananlar örtüşmektedir. Görünen köy kılavuz istemiyor... Oysa ki ''Yılandan korkulduğu gibi yalandan da korkmak gerekir.'' Dünya zaten Yalan Dünya bir de bizler ağzımızdan çıkan yalanlarla iyice kirletmeyelim gezegenimizi...

Televizyonlara dizi yapan arkadaşlar, senaryo yazarları, bir dizi işine başladıkları zaman, ortaya çıkaracakları ya da çıkardıkları eserin topluma zarar verip vermeyeceği konusunun da hesabını kitabını yapıp, öyle bu işlere soyunmaları gerekir... Tamam gülüyoruz gülmesine de bu dizide yaşananları görüp de eşlerini boynuzlayan erkekler aile faciasına sebep olunca, buradan kim kazançlı çıkacak acaba? Şunu bilelim, boynuz sadece hayvanlara yakışır... Dizi ve film yapan arkadaşların toplumsal duyarlılıklarını ön planda tutup, daha aklı başında işlere imza atar olmaları bütün toplumunda yararına olacaktır... Aile kutsal bir varlıktır, parçalanması demek, ailelerin ve toplumun yapısını da bozacak ve ahlaksızlıklar alıp başını gidecektir. Dikkat etmek lazım... 

( Boynuz Sadece Hayvanlara Yakışır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.