Bugünki köşe yazım..

      DOLAR - EURO NEYMİŞ

Değerli okuyucularım,

Geçen hafta Türkiye ile ABD arasında yaşanan uluslararası ilişkimizde çok yoğun bir hafta yaşadık.2016'nın 15 Temmuz'unda dış güçlerin ve Türkiye içinde sinsice planlarda bulunan Fetö ve yandaşları olan ABD,Almanya,Fransa ,İngiltere, Belçika;Türkiye'ye karşı yaptıkları darbe de başarısız olmuşlardı.Bu içlerinde bir yara olmuş bir türlü Türkiye'nin peşini bırakmayarak, sürekli bir çok oyunlara başvurmaktadırlar.
       
   9 Aralık 2016 suç işlediği idasıyla  tutuklanan ABD li papaz Brunson,geçen hafta Türkiye ile ABD'nın arasında tehlikeli bir gerginliğe sebep olmuş,iki Ülke arasında yakın olan uluslararası ilişkileri zedelemiştir. ABD sürekli Türkiye'yi yapacağı yaptırımlarla  tehdit etmektedir. Ama nedense kendilerinin Fetö'ya verdiği desteği ve yıllardır Türkiye'nin Fetullah Gülen'i isteme talebini umursamayip hep Türkiye'yi hedef oklarına tutup,nasıl batırmanın peşinde.

    ABD'nın destek aldığı ülkelerle birlikte Türkiye'ye yaptığı ekonomik yaptırımlarla, Türkiye'ye diz çöktürme peşindeler.
Bu sefer de papaz Brunson'u bahane ederek ABD Türkiye üzerinde oyunlar oynamaya başladı. Doları ve Euro' para birim değerini yükselterek, Türkiye'yi Ekonomide vurmaya çalışıyorlar. Ama yapmadığı bir hesap var. Oda Doları ve Euro'su olanlar hemen bankalara koşup bozdursunlar. Yatırım için çok büyük bir fırsattır bu...Elindeki tl- yı emlak yatırımında kulanabilirler. Onlara inat Dolar ve Euro'yu bozup bol bol harcayalım.Esnaf iş görsün alışveriş olsun ki, millet bu oyunlarınıda bozsun.Allah inşallah onların hakkında gelecektir.

   Türkiye bu oyunda anlının akıyla çıkacaktır inşallah...
Esnaf kardeşlerimiz bu oyunun farkına varsınlar...Gerekirse ürünlerini etiket fiatın yarısına indirsinler. Yeterki halk arasında  toplumlarda tl para birimimiz  dönsün. Alışveriş olduğu sürece Türkiye bu ekonomik yaptırımlarda zarar görmeyecektir. Zengin kesimler! Şimdi tam zamanı ellerinizi cebinize atın Dövizlerinizi bozun. Bu yaptırımlar Türkiye'den bir kıl aldırmayacaktır. Dolar,Euro el kiridir. Nasıl geldilerse öylede gidecekler.Sakın oyuna gelmeyelim. ABD'nın bu ikinci oyununu hep birlikte bozalım. Dövizin yükselişini bir fırsat  bilelim. Bu fırsatı Dövizlerimizi bozdurup her türlü ihtiyaçlarımızı  karşılayacak şekilde harcayalım. Muhakak yatırım yapalım. Pişman olmayacaksınız.

  Sıkıntının sizlere uğraması ve Bolluk içinde yaşamanız dileğiyle...
            
              (16.8.2018 ) 
( Dolar -euro Neymiş başlıklı yazı Kamile Özdem tarafından 16.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.