İçerim!

Bir anlık firakında, bardaklar dolusu ağıları içerim!

Gamzeli yanaklarından bir damla yaşın geldiğini görürsem,

Hiç bir tabibin, iyileştiremediği yaralar, dolar içerim.


Derem!

Sen olmazsan yanı başımda, boz bulanık akar, kurumaya yüz tutar gönül derem!

bir anlık visalinde

Zemheri aylarında nur cemalin için, aşk ve şevkle Muhammedi gülleri derem!


Hoştur içimi!

Çok manidar olur yar elinden verilen bardaklar dolusu badelerin içimi!

Her ah çektikçe sevdalı gönlümün derinliğinden,

Yarin bir anlık yokluğunda,ölümden daha acı olan firak yarası sızlatır içimi.


Bendim!

Seni işin kolayına kaçmadan, ölesiye seven, sadece ve sadece bendim!

Sana karşı yüzde dost kalpte düşman olanlara karşı,

Sen yaşadıkça asla ve asla aşamadıkları en muhkem bendim.


Dağlar!

Aşk ve sevdamıza şahittir başı dumanlı karlı ulu dağlar!

Gamzeli nur cemalin her aklıma geldiğinde,

Sana sırıl sıklam meftun olan sevdalı gönlümü aşkın ateşi dağladıkça dağlar!


Yaysın!

Kalbimin tam ortasına saplanan çok iyi bilenmiş oku atan yaysın!

kim işin kolayına kaçmadan sevdalanmış ise,

Söylesin ona şakıyan bülbül gibi sokak sokak cadde cadde aşkını yaysın!

08/Ağutos/2018


( Cinaslar başlıklı yazı sadeceo tarafından 16.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.