Bekar doğmuştuk doğmaya da, ömrümüzün sonuna kadar bekar kalmayacaktık... Allah'ın emrini peygamberin kavlini yerine getirdik ta seneler önce... Mutlu musun, diye de bir soru soruldu mu, evet dememek için hiç bir sebep yok...

Öyle meşhur bir özlü sözümüz vardır ''Bekarlık sultanlıktır.'' diye... Hangi bekar vatandaş söylemiş ise bunu, halt etmiş, hem de büyük bir halt etmiş... Hanım annesinin yanına gidince biz de çocuklar ile haşır ve neşir olduk haliyle... Oldukta, yemek yapmak ayrı bir dert, bulaşıkları yıkamak ayrı bir dert, yok yok dert değil ya, bulaşık makinesi yıkıyor nasılsa... Ütü yapmak başka bir dert...

Hayır neye dayanarak sultanlık oluyor bu bekarlık, herhalde Brunei Sultanlığı gibi değil... Brunei Sultanı dünyanın sayılı zenginlerinden, bizim sultanlıkta da biz dargelirli küçükesnaf rollerine ısınmaya çalışıyoruz... Hanım Sultan dış geziye gittiğinden şimdilik bendeniz sultan oluyorum da olmasına, nasıl sultanlık ise bu her işi ben yapıyorum.

Hanım Sultan ile zaman zaman kırmızı telefon ile görüşüp karşılıklı fikir alışverişinde bulunuyoruz... Daha doğrusu o fikirlerini söylüyor biz de he he he diyerek dinliyoruz... Bazen çoraplarımı bulamıyorum, hemen kırmızı telefona müracaat... Kimi zaman mutfakta da bulamadığım şeyler oldu mu çocuklar sağ olsun... Bazen de kendimi bulamıyorum, hanıma bir telefon, onun da sesini duyunca kendime geliyorum...

Çocuklara kızıyorum bazen ''Bak oğlum ben bekarım, anneniz gelene kadar sultanım ona göre, gak dedim mi elma, guk dedim mi armut, hık mık dedim mi de kuru fasulye ve soğanın cücüğünü getireceksiniz.'' diyorum. Çocuklar da bana ''Baba ne kafadasın sen demokrasi var biz de unut bu sultanlık triplerini.'' diyorlar...

Geçen gün ütü yapayım derken akşam akşam, kapı çaldı birdenbire, gittim açtım. Baktım siparişe gelmiş apartman görevlisi arkadaşım... Gelmiş gelmesine de kapı da lafa tutunca benim gömleğe Allah rahmet eylesin durumları oldu, yandı arkadaş gömlek yandı anlasanıza...

Bu makineler benim hanımın gittiğini nereden anlıyorlar çok merak ediyorum? Hanım evdeyken Allah var hiç birisi arıza yapmaz, hanım kapıdan çıksın ertesi güne kalmaz sırayla bozulurlar... Hayır bana mı bozuluyorlar yoksa bir başkasına mı, yoksa hiç biri değil de ortam bozuk, onlarda ortamdan mı etkileniyorlar diye de düşünmeden edemiyorum... Üç yıldır kullandığımız ve bir kere bile arıza yapmayan mikser, hanım gittikten sonra tam elma suyu sıkıp da içeceğim zaman arıza yapmasın mı? ''Yapmasın tabi'' diyeceğinizi duyar gibi olsam da yaptı işte kerata...

Ünlü müzmin bekârlarımızdan birisi de ''Turşumuzu kursalar bidona sığmayız, sultanlık desek bizden sultan olmaz, kabul edin evde kaldık.'' diye özlü bir sözü literatürümüze armağan etmiş. Çok gezenti bir bekar arkadaşımızda ''Asıl evlenen evde kalır. Evlenmeyen gezer tozar, hayatın keyfini çıkarır.'' diye bir özlü sözü bekarlar dünyasına kazandırmış... Siz siz olun fazla bekar kalmamaya özen gösterin yine de... Bakalım hanım gelsin de sonrada ben de mi kaçayım bir yerlere... 

( Bekarlık Brunei Sultanlığı Gibi Değil başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.