CAN❤M TÜRK❤YE'M

Ortalık karnından konuşan insanlarla dolu.
Neden mi?
Çok basit!
Bir şey söylemeye kalksan, anında yaftalanıyorsun.
"Şerefsiz herif, bölücü p...!"
"CeHaPe zihniyetli, satılmış!" 
"Yobaz AKePe'li!"
Daha da ileriye giden bir diğer yaygın söylem de:
"Vatan haini!"
Biz yıllardır kendi içimize kapanıp, birbirimizi yerken, tam da sabaha karşı tepemize öyle bir balyoz indi ki; ne olduğunu anlayana kadar Dolar 4.70' lerden 7.25' e fırlayıverdi.
Bir kısım dar gelirli insan şaşkın bakışlarla sessiz sessiz olayları takip ederken, bazı çevreler adeta altın bulmuş gibi sevindi.
"Ohhh nihayet Tayyip'ten kurtuluyoruz!"
Ardından manüplasyonlar, yalan haberler çığ gibi büyüdü.
"Devlet banka hesaplarına el koyacak-mış!"
"Yabancı yatırımcılar ülkeyi terk ediyor!"
"Tayyip'in sonu geldi! Ülkeyi mahvetti, ekonomiyi bitirdi!"
O sırada Dünyanın dört bir yanından "Türkiye'nin haklı davasında yanındayız!" mesajları yağmaya başladı.
Cumhurbaşkanının ve STK 'ların çağrılarını duyan halk elindeki dövizleri bozdurmak için Bankalarda kuyruklar oluşturdu.
Beni en çok etkileyen olaysa; Lübnanlı bir adam eşinin altınlarını bozdurup Türk konsosluğuna getiriyor ve "TÜRK❤YE'ye bağışlamak istiyorum." diyor.
Yine Lübnan'dan başlayarak bir çok ülkede TÜRK LİRASI almaya başlıyor dost insanlar.
İçimizdeki Amerikalılar ise Dolar daha da yükselsin diye birbiriyle yarışıyor adeta.
İşte tam da burada eli kalem tutan ve vatan aşığı ben de bu konudaki fikirlerimi yazmaya kalktım.
"CANIM TÜRK❤YEM!"
dedim...
"ŞANL❤ BAYRAĞ❤M!"
dedim...
Aman Allahım kıyametler koptu. 
"Şov yapıyorsun!"
"AKP'yi savunuyorsun!"
Hele hele:
"Bu ay maaşımın yarısını Devlete bağışlayacağım!" deyince; At kaçtı, torba düştü.
"Bu ülke battı battı, sen hala neyin davasını sürüyorsun? Manyak manyak şeyler yapma!"
İyi de kardeşim, ben bu Vatanın bir ferdi değil miyim? 
Bu vatanı kurtarmak yalnızca fakir fukaranın, AKP'lerin işi midir?
Eğer ekonomi zora girdiyse bana da görev düşmez mi?
İşte o zaman başlıyor hakaretler, dışlamalar...
Yani kısaca;
"Bırak batsın bu ülke ve biz Amerika'ya teslim olalım da rahat yaşayalım!"
Bu akıl mıdır?
Amerika şu ana kadar kurtaracağım deyip de girdiği hangi ülkeyi refaha, huzura kavuşturdu?
Ben TÜRKÜM! 
Kimse bana zincir vuramaz!
Nasıl ki; Atalarım bu vatan ve özgürlük uğruna tüm varlıklarını, hatta canlarını hiç düşünmeden feda ettiler; Ben de onlara yakışır şekilde, her ne şartta olursa olsun; her şeyimi vermeye hazırım!
Bu Vatan ne AKP'nin ne CHP'nin ne Erdoğan'ın ne de bir başkasının.
BU VATAN HEPİMİZİN!

Not: Bunca fırtınaya rağmen bugün Emekli hesaplarına Bayram ikramiyeleri yattı, maaşlar da Cumartesi hesaplarda olacak.
Bunun anlamı; ekonomi batmadı sadece sarsıldı.
Güle güle harcayın, İyi Bayramlar.
Devletime güveniyorum. 

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
16.Ağustos.2018
( Can❤m Türk❤ye'm başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 16.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.